Με κομμένη την ανάσα παρακολουθήσαμε για μία ακόμη χρονιά τις 24 Ώρες Λε Μαν, το διασημότερο αγώνα αντοχής του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το φετινό event ήταν ύψιστης σημασίας μιας και συμπληρώθηκαν 100 χρόνια από την πρώτη φορά που οδηγοί και αγωνιστικά έδωσαν την απόλυτη μάχη σε τέσσερις τροχούς.
Οι μάχες ήταν αμέτρητες και παρά το γεγονός πως η Ferrari κέρδισε τον αγώνα έπειτα από 58 χρόνια, δεν ήταν η μοναδική ομάδα που κέρδισε τις εντυπώσεις. Οι Iron Dames, το αμιγώς γυναικείο πλήρωμα του WEC κατάφερε να επιβεβαιώσει πως πλέον πρόκειται για έναν πρωταγωνιστή στους αγώνες αντοχής.
Οι Μισέλ Γκατάν, Σάρα Μπόβι και Ραχέλ Φρέι με τη #85 Porsche 911 RSR πάλεψαν στην κατηγορία GTE-Am μέχρι και την τελευταία στιγμή για τη νίκη. Εκκίνησαν τον αγώνα από τη 12η θέση και σταδιακά αναρριχήθηκαν στην κατάταξη με εντυπωσιακό τρόπο.
Οι άστατος καιρός με ισχυρές βροχοπτώσεις μέχρι την ολοκλήρωση των 10 πρώτων ωρών δεν πτόησε το ηθικό της ομάδας. Παρέμειναν συγκεντρωμένες στον στόχο τους και βρέθηκαν στην πρωτοπορία του αγώνα μέχρι τις πρωινές ώρες της Κυριακής. Όμως κατά τη διάρκεια της νύχτας το αγωνιστικό αυτοκίνητο αποκόμισε μικρή ζημιά στο εμπρός μέρος κι έτσι στις τεράστιες ευθείες της πίστας υστερούσαν σε μικρό βαθμό σε τελική ταχύτητα έναντι του ανταγωνισμού.
Αυτό αποδείχθηκε καθοριστικό, διότι έπρεπε και οι τρεις οδηγοί να πιέσουν στο όριο στις στροφές. Η προσπάθειά τους ήταν εντυπωσιακή και η καλύτερη που έχουμε δει από την ομάδα, από τη στιγμή που ξεκίνησαν να αγωνίζονται στο WEC. Ωστόσο ένα πρόβλημα στα φρένα ανάγκασε την ομάδα να προβεί σε αλλαγή την τελευταία ώρα του αγώνα. Αυτό ήταν αρκετά χρονοβόρο και έριξε το πλήρωμα εκτός βάθρου. Παρά την υπερπροσπάθεια της Φρέι το τελευταίο ημίωρο, οι Iron Dames τερμάτισαν στην τέταρτη θέση στην κατηγορία GTE-Am. Μάλιστα, η διαφορά από το αγωνιστικό που τερμάτισε τρίτο ήταν μόλις πέντε δευτερόλεπτα.
Πρόκειται για την καλύτερη εμφάνιση γυναικείου πληρώματος στις 24 Ώρες Λε Μαν. Συνολικά, βρέθηκαν στην πρωτοπορία για 64 γύρους αποδεικνύοντας την ταχύτητα και σταθερότητά τους.
Η pole position στον εναρκτήριο αγώνα στο Σίμπρινγκ ήταν το πρώτο δείγμα ταχύτητας της ομάδας, όμως στο Λε Μαν ανέβηκαν επίπεδο και το μέλλον των Dames είναι μόνο λαμπρό.