WRC-Ράλι Σαφάρι: Προηγείται ο Νεβίλ (pics & vids)
Ο Τιερί Νεβίλ «επιβίωσε» της πρώτης ημέρας πλήρους δράσης στο Ράλι Σαφάρι, με τις ειδικές διαδρομές στην Κένυα να αποδεικνύουν πως η σύγχρονη εκδοχή του συγκεκριμένου αγώνα, διατηρεί τη θρυλική δυσκολία του!
Πολλοί πρωταγωνιστές αντιμετώπισαν προβλήματα, είχαμε σημαντικές εγκαταλείψεις ενώ ακόμα και ο οδηγός της Hyundai που προηγείται στην κατάταξη, έφτασε στον τερματισμό της τελευταίας ειδικής διαδρομής του αγώνα με το i20 Coupe WRC να έχει δύο κλαταρισμένα ελαστικά και κινητήρα που δυσλειτουργούσε.
Ιαπωνική καταδίωξη
Όμως, οι αφρικανικοί δρόμοι αποδείχθηκαν πιο σκληρή για τον οδηγό με τον οποίο ο Βέλγος έδινε μάχη στην κορυφή – τον Κάλε Ροβάνπερα. Ο πιτσιρικάς της Toyota βρέθηκε προσωρινά στην πρώτη θέση, στην πρώτη απογευματινή ειδική, όμως κόλλησε στο χώμα με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει από το σκέλος. Δείτε την άτυχη στιγμή του, στο video που ακολουθεί…
Έτσι, ο Νεβίλ βρέθηκε να απολαμβάνει ένα σχετικά μικρό αλλά ουσιαστικό προβάδισμα, με τον Τακαμότο Κατσούτα να οδηγεί το Toyota Yaris WRC που τον καταδιώκει. Ο Ιάπωνας είδε τον κινητήρα του να σβήνει προσωρινά αλλά συνέχισε και στην τελευταία ειδική της ημέρας σκαρφάλωσε από την τέταρτη, στη δεύτερη θέση.
Επωφελήθηκε τόσο από την ατυχία του Ροβάνπερα όσο και από το κλαταρισμένο ελαστικό που κόστισε ένα περίπου λεπτό στον Οτ Τάνακ. Έτσι, ο Εσθονός είναι πλέον 37 δευτερόλεπτα πίσω από τον Κατσούτα.
Πραγματική δοκιμασία
Όμως δεν είναι μόνο αυτοί που διαπίστωσαν στην πράξη το σκληρό χαρακτήρα του Ράλι Σαφάρι, που επέστρεψε στο WRC μετά από 19 ολόκληρα χρόνια. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής και πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Σεμπαστιέν Οζιέ, έβγαινε πρώτος στο δρόμο και εύλογα έχασε πολύ έδαφος. Είναι σχεδόν δύο λεπτά πίσω, με τη διαρροή λαδιού στο Yaris του να μη βοηθά.
Την εξάδα συμπληρώνουν τα Ford Fiesta των Γκους Γκρίνσμιθ και Αντριέν Φουρμό, με τον πρώτο να πληγώνει την αντιστρεπτική ράβδο του αγωνιστικού του αλλά να συνεχίζει και με προσεκτική οδήγηση να πλασάρεται αρκετά ψηλά. Κάποιοι άλλοι δεν είχαν την ίδια τύχη.
Για παράδειγμα ο δεύτερος στη βαθμολογία, Έλφιν Έβανς, εγκατέλειψε στην ΕΔ3 όταν 300 μέτρα πριν τον τερματισμό, σημάδεψε ένα βράχο και κατέστρεψε την εμπρός δεξιά ανάρτηση του Toyota Yaris. Στην ίδια ειδική και για τον ίδιο λόγο, εγκατέλειψε και ο Ντάνι Σόρντο της Hyundai. Δείτε τις άτυχες στιγμές τους, στο παρακάτω video…
Τέλος, τη λίστα των εγκαταλείψεων σημαντικών ονομάτων, συμπλήρωσε ο Όλιβερ Σόλμπεργκ. Ο γιος του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή, Πέτερ, ταλαιπωρήθηκε από πληγωμένη από νωρίς ανάρτηση, με τη ζημιά που έγινε στο roll cage του i20 να τον οδηγεί σε εγκατάλειψη.
Η κατάταξη:
1. Νεβίλ, Hyundai i20 1hr 23min 19.1sec
2. Κατσούτα, Toyota Yaris +18.8sec
3. Τάνακ, Hyundai i20 +55.8sec
4. Οζιέ, Toyota Yaris +1min 49.4sec
5. Γκρίνσμιθ, Ford Fiesta +1min 56.1sec
6. Φουρμό, Ford Fiesta +2min 19.1sec
Στο σκέλος του Σαββάτου περιλαμβάνει 132.08 αγωνιστικά χιλιόμετρα που μοιράζονται σε έξι ειδικές διαδρομές.
Φωτογραφίες: redbullcontentpool.com
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!