O εξηλεκτρισμός της Honda συνεχίζεται με το νέο HRV (pics)
Η Honda ανακοίνωσε ότι το νέο HR-V, που θα αρχίσει να πωλείται σε όλη την Ευρώπη από τα τέλη του 2021, θα διατίθεται αποκλειστικά με το προηγμένο υβριδικό κινητήριο σύνολο e:HEV. Η τεχνολογία βασίζεται σε μία εμπειρία άνω των 20 χρόνων στα υβριδικά συστήματα κίνησης οχημάτων δρόμου και σε τεχνογνωσία από το χώρο της Formula 1.
Η τελευταία λέξη της υβριδικής τεχνολογίας
Το νέο Honda HR-V είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο της οικογένειας e:HEV και έρχεται να πλαισιώσει τα CR-V και Jazz που επίσης διατίθενται αποκλειστικά με υβριδικό σύστημα κίνησης. Το HR-V δεν χρειάζεται φόρτιση και είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση, συνδυάζοντας την αμεσότητα απόκρισης και την αποδοτική λειτουργία ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος με την πρακτικότητα και την ευελιξία των παραδοσιακών μοντέλων βενζίνης και diesel.
Το σύστημα e:HEV της νέας γενιάς HR-V αποδίδει συνολική ισχύ 96kW (131 ίππους) και συνδυάζεται με ροπή 253Nm. Το νέο HR-V έρχεται με ένα αυτόματο κιβώτιο παρουσιάζει πολύ λιγότερη αντίσταση κατά την αμιγή ηλεκτροκίνηση, καταναλώνοντας έτσι λιγότερη ενέργεια. Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του υβριδικού συστήματος ξεκινούν από 122 γρ/χλμ και η κατανάλωση από 5,4 λίτρα/100χλμ. Στις επιδόσεις, το HRV μπορεί να πραγματοποιήσει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 10,6 δευτερόλεπτα.
Πολλαπλές επιλογές οδήγησης
Το σύστημα e:HEV διαθέτει τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις στη μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου. Τα τρία προγράμματα οδήγησης είναι τα: Electric Drive, Hybrid Drive ή Engine Drive ανάλογα με το ποιο είναι το πιο αποδοτικό στις εκάστοτε συνθήκες. Ο βενζινοκινητήρας αποτελεί την πιο οικονομική λύση για οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο. Εάν χρειαστεί επιπλέον ισχύ, όπως για παράδειγμα σε ένα προσπέρασμα, τότε ενεργοποιείται η λειτουργία Hybrid Drive. Το πρόγραμμα αυτό μπορεί να προσφέρει επαναφόρτιση της μπαταρίας για επιπλέον ενέργεια μέσω του μοτέρ.
Επιπλέον ρυθμίσεις οδήγησης αποτελούν το Normal Mode, το οποίο προσφέρει βέλτιση ισορροπία ανάμεσα σε απόδοση και οικονομία, το Econ Mode, το οποίο προσαρμόζει το σύστημα κλιματισμού και την απόκριση του γκαζιού με στόχο την οικονομία καυσίμου και το Sport Mode, το οποίο αυξάνει την απόκριση του γκαζιού.
Σύμφωνα με την ίδια τη Honda, η μετάβαση από μια ρύθμιση οδήγησης στην άλλη περνά απαρατήρητα στον οδηγό. Ως εκ τούτου, το πολύ αποδοτικό σύστημα της Honda πετυχαίνει υψηλότερη αναλογία συνολικού χρόνου ηλεκτροκίνησης και συνδυάζει απευθείας τεχνολογία από το υβριδικό κινητήριο σύνολο που χρησιμοποιεί στη Formula 1.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!