O Χόρνερ μιλά για τις προκλήσεις της Red Bull εντός και εκτός πίστας
Η Red Bull Racing είναι η ομάδα που έκανε σοβαρά βήματα προόδου σε σύγκριση με το 2020 και έχει φτάσει στο σημείο να διεκδικεί πρωτάθλημα για πρώτη φορά από το 2013. Οι Μαξ Φερστάπεν και Σέρτζιο Πέρεζ έχουν κερδίσει 6 από τους 11 αγώνες που έχουν πραγματοποιηθεί στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 επιβεβαιώνοντας την ταχύτητα της RB16 ως το ταχύτερο συνολικά μονοθέσιο στο φετινό grid.
Για να φτάσει σε αυτό το σημείο χρειάστηκε αρκετή δουλειά στο εργοστάσιο, ώστε να λυθούν αρχικά τα προβλήματα που είχε την περασμένη σεζόν και στη συνέχεια να μπουν οι βάσεις για τη φετινή. Παράλληλα η βελτίωση του κινητήρα της Honda την ανέβασε επίπεδο και πλέον βρίσκεται μαζί με τη Mercedes.
O επικεφαλής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, μίλησε στο motorsport.com και εξήγησε πως οι μικρές αλλαγές κανονισμών βοήθησαν την ομάδα του να φτάσει σε αυτό το σημείο. «Στην αρχή πιστεύαμε πως οι κανονισμοί θα έχουν μεγάλο αντίκτυπο σε εμάς. Μας βοήθησε το γεγονός πως αρκετά κομμάτια στο μονοθέσιο παρέμειναν ίδια με πέρυσι. Μπορέσαμε να κατανοήσουμε τα προβλήματά μας και να τα λύσουμε. Αυτό ήταν το σημείο κλειδί στους πρώτους έξι μήνες της φετινής σεζόν. Τα παραπάνω σε συνδυασμό με το γεγονός πως η Honda έφερε φέτος τον κινητήρα που προόριζε για το 2022 ξεκλείδωσε νέα απόδοση στο μονοθέσιό μας».
Μάχες με τη Mercedes εντός αλλά και εκτός πίστας
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις επιτυχίες της φετινής σεζόν και γιατί διαφέρει σε σύγκριση με τις προηγούμενες. «Έχουμε καταφέρει να κερδίσουμε 6 αγώνες, τους περισσότερους από όσους κερδίσαμε τα τελευταία δύο χρόνια. Αυτό κάνει το πρωτάθλημα εντυπωσιακό για όλους. Τα προηγούμενα χρόνια είχαμε υποστηρικτικό ρόλο στο πρωτάθλημα. Κερδίζαμε αγώνες αλλά δεν το κάναμε συστηματικά. Τώρα όμως μπορούμε να το κάνουμε, έχουμε ένα σασί που λειτουργεί παντού καλά, έναν πολύ δυνατό κινητήρα και έναν οδηγό που οδηγεί καλύτερα από ποτέ. Πρέπει τώρα να κάνουμε ένα καλύτερο δεύτερο μισό στη σεζόν. Θα έχουμε αρκετές προκλήσεις εντός και εκτός πίστας».
Τέλος, ο Χόρνερ αναφέρθηκε στις εξωαγωνιστικές πιέσεις που δέχθηκε η ομάδα στο πρώτο μισό του 2021, ιδιαίτερα από πλευράς Mercedes. Οι πρωταθλητές είχαν διαμαρτυρηθεί για την πίσω αεροτομή των «ταύρων», με την FIA να δημοσιοποιεί τεχνικές οδηγίες αναφορικά με το θέμα.
«Σπατάλησαν πολλή ενέργεια στο να μας επιτίθενται εκτός πίστας, περισσότερη από όσο θα περιμέναμε», σχολίασε ο Χόρνερ. Και συνέχισε: «Ήταν ξεκάθαρη η στρατηγική τους. Πιστεύω πως μας βλέπουν ως απειλή. Πιστεύω πως κάνεις κάτι σωστά όταν οι αντίπαλοί σου σε δείχνουν με το δάχτυλο».
Η Red Bull στο GP Ουγγαρίας έχασε την πρωτοπορία στα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών. Ο Φερστάπεν υπολείπεται 8 βαθμούς του Λιούις Χάμιλτον, ενώ η Red Bull Racing 12 της Mercedes.
Image credit: Red Bull Content Pool
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!