Το νέο ηλεκτρικό Renault Mégane E-TECH αποκαλύφθηκε στο Μόναχο (pics & vid)

Νίκος Γιαννούλας
Το νέο ηλεκτρικό Renault Mégane E-TECH αποκαλύφθηκε στο Μόναχο (pics & vid)
Η νέα γενιά του Renault Megane θα προσφέρεται και στην αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή E-Tech που μόλις αποκαλύφθηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου ΙΑΑ 2021 στο Μόναχο.

Το δεύτερης γενιάς σύστημα ηλεκτροκίνησης της Renault κάνει το ντεμπούτο του στο Renault Mégane E-TECH, ένα μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας C που ανοίγει το δρόμο για τον πλήρη εξηλεκτρισμό στη γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Renault Megane E-TECH

Δυναμισμός και κομψότητα

Το ολοκαίνουριο πλαίσιο CMF-EV που έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί ειδικά για τα ηλεκτρικά μοντέλα μπαταρίας του ομίλου Renault αλλά και της συμμαχία Renault Alliance, φιλοξενεί ένα πολύ συμπαγές αμάξωμα μόλις 4,21 μέτρων.

Renault Megane E-TECH

 

Ταυτόχρονα, το μεγάλο μεταξόνιο των 2,7 μέτρων έχει μεταφέρει τους τροχούς στα ακρότατα όρια του αμαξώματος, με μεγάλο όφελος για την άνεση και την ευρυχωρία στην καμπίνα.

Renault Megane E-TECH

Οι αναλογίες του νέου Renault Mégane E-TECH είναι πολύ ισορροπημένες και δυναμικές, με χαρακτηριστικά SUV, που δείχνουν μια φρέσκια και σύγχρονη αισθητική προσέγγιση. Οι τροχοί με διάμετρο 20 ιντσών, συμπληρώνουν την ένταση της σχεδίασης και εξασφαλίζουν το μεγάλο αποτύπωμα του αυτοκινήτου στο δρόμο.

Τεχνολογία από το μέλλον

Είκοσι τέσσερα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, ένα τεράστιο σύνολο οθονών 12,3 και 12,0 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων, μια νέας τεχνολογίας μπαταρία μειωμένου ύψους και πολλά ακόμα τεχνολογικά καλούδια τοποθετούνται για πρώτη φορά σε μοντέλο της γαλλικής μάρκας, στο Renault Mégane E-TECH.

Renault Megane E-TECH

Οι μπαταρίες του Renault Mégane E-TECH είναι 40% λιγότερο ογκώδεις από αυτές του ZOE για ίδια ενεργειακή πυκνότητα, ενώ το βάρος όλης της συστοιχίας δεν ξεπερνά τα 395 κιλά. Ο κινητήρας επίσης είναι νέας τεχνολογίας, 10% πιο ελαφρύς από τον αντίστοιχο του ΖΟΕ, ενώ χρησιμοποιεί λιγότερες σπάνιες γαίες.

Renault Megane E-TECH

Τόσο ο ηλεκτρικό κινητήρας όσο και η κίνηση βρίσκονται εμπρός, με αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με την πολύ λεπτή συστοιχία μπαταριών, το Renault Mégane E-TECH να προσφέρει έναν εξαιρετικά άνετο χώρο για επιβάτες και αποσκευές.

Ταυτόχρονα, το κέντρο βάρους βρίσκεται περίπου 9 εκατοστά πιο χαμηλά από τα αντίστοιχου μεγέθους μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με αποτέλεσμα κορυφαία αίσθηση οδήγησης και οδική συμπεριφορά.

Renault Megane E-TECH

Το Renault Mégane E-TECH θα προσφέρεται με δύο διαφορετικές εκδόσεις μπαταρίας, 40 και 60 kWh, καθώς και σε δύο επίπεδα ισχύος, με 130 και 218 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

Renault Megane E-TECH

Επίσης, θα υπάρχουν εκδόσεις με εσωτερικό φορτιστή AC στα 7 ή 22 kW, ενώ η αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση θα είναι 300 και 470 χιλιόμετρα με τις μπαταρίες των 40 και 60 kWh αντίστοιχα.

Από την άνοιξη του 2022 κοντά μας

Renault Megane E-TECH

Ήδη σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες έχουν ανοίξει οι παραγγελίες για το νέο Renault Mégane E-TECH. Η παραγωγή του μοντέλου θα ξεκινήσει στις αρχές του 2022, ενώ η εμπορική του διαθεσιμότητα την άνοιξη του ίδιου έτους. Στη χώρα μας θα πρέπει να αναμένεται λίγο αργότερα, σε τιμές που θα βρίσκονται στο πλαίσιο των 35.000 ευρώ περίπου για τη βασική έκδοση των 130 ίππων.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!