Μεγάλες διακρίσεις για τα Kia EV6 και Hyundai Ioniq 5
Η Kia αλλά και η Hyundai κατάφεραν να αποσπάσουν σημαντικά βραβεία για τα ηλεκτρικά τους μοντέλα. Το νέο ηλεκτρικό crossover KIA EV6 ψηφίστηκε ως το «Γερμανικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022» στην κατηγορία «Premium» του θεσμού ‘’German Car of the Year’’ awards (GCOTY). Από τη μεριά του, το CUV Hyundai Ioniq 5 κατέκτησε το βραβείο «Γερμανικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» (GCOTY) 2022 στην κατηγορία «Νέα Ενέργεια».
Το EV6 κατάφερε να κερδίσει την κορυφαία διάκριση νικώντας μια σειρά διεκδικητών η οποία περιλάμβανε μεταξύ άλλων τα Volkswagen ID.4, Audi Q4 e-tron, Skoda Enyaq και Mercedes-Benz C-Class. Μια κριτική επιτροπή αποτελούμενη από 20 δημοσιογράφους του Ειδικού Τύπου αξιολόγησε όλα τα νέα μοντέλα με βασική τιμή μεταξύ 25.000 και 50.000 ευρώ για να καθορίσει τον νικητή της κατηγορίας.
Ο Τζέιστον Ζεόνγκ, πρόεδρος της Kia Europe, σχολίασε: «Είναι φανταστικό να βλέπεις το EV6 να κερδίζει το βραβείο «2022 German Premium Car of the Year». Ενώ οι πρώτες παραδόσεις του καινοτόμου ηλεκτρικού μας crossover μόλις ξεκίνησαν, αυτή η διάκριση αποτελεί ξεκάθαρη αναγνώριση ότι το EV6 θέτει ήδη νέα standards στην αυτονομία, τις επιδόσεις, τον εσωτερικό χώρο και την τεχνολογία».
Το EV6 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας της Kia (BEV) που βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα, Electric-Global Modular Platform (E-GMP). Η αρχιτεκτονική υψηλής τεχνολογίας επιτρέπει στο όχημα να πετυχαίνει έως και 528 χιλιόμετρα αυτονομίας οδήγησης με μία μόνο φόρτιση στον συνδυασμένο κύκλο WLTP, ενώ η προηγμένη τεχνολογία φόρτισης 800V σημαίνει ότι οι οδηγοί μπορούν να φορτίσουν το EV6 από 10 έως 80 τοις εκατό σε μόλις 18 λεπτά. Το EV6 επωφελείται επίσης από τον κορυφαίο εσωτερικό χώρο της κατηγορίας και από μια μεγάλη γκάμα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού και συνδεσιμότητας.
Η γκάμα του EV6 προσφέρει μια επιλογή από πολλαπλές πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις κινητήρων μηδενικών εκπομπών, συμπεριλαμβανομένων μπαταριών μεγάλης (77,4 kWh) και τυπικής αυτονομίας (58,0 kWh).
Η έκδοση 2WD 77,4 kWh μπορεί να διανύσει έως και 528 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση στον συνδυασμένο κύκλο WLTP. Με μέγιστη ροπή 605 Nm διαθέσιμη στην έκδοση AWD, αυτή η έκδοση του EV6 μπορεί να επιταχύνει για τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία 77,4 kWh συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 168 kW (229 PS) που κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ για τις εκδόσεις AWD EV6, δύο ηλεκτρικοί κινητήρες κινούν τον μπροστινό και τον πίσω άξονα με συνδυαστική ισχύ 239 kW (325 PS). Ένα τετρακίνητο EV6 GT προσανατολισμένο στις επιδόσεις, με 430 kW (585 ίππους) και δυνατότητα επιτάχυνσης στα 100 km/h σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2022.
Οι πρωτιές συνεχίζονται για τη Hyundai
To Hyundai Ioniq 5 τώρα, ως νικητής της κατηγορίας του, το αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίο CUV της κορεατικής φίρμας εντάσσεται αυτόματα στον τελικό του GCOTY. Το Ioniq 5 θα διαγωνιστεί με τους νικητές των κατηγοριών «Compact», «Premium», «Luxury» και «Performance» και ο τελικός νικητής θα ανακοινωθεί στις 25 Νοεμβρίου 2021.
Το συνολικό πακέτο του IONIQ 5 δεν έπεισε μόνο τη γερμανική κριτική επιτροπή του αυτοκινήτου της χρονιάς, όπου επικράτησε έναντι ανταγωνιστών όπως η BMW iX και η Mercedes-Benz EQS, αλλά είναι επίσης πολύ δημοφιλές και στους πελάτες.
Το Ioniq 5 είναι το πρώτο μοντέλο της νέας μάρκας Ioniq της Hyundai που είναι αφιερωμένη αποκλειστικά στα ηλεκτρικά (EV) οχήματα. Βασίζεται στην πλατφόρμα Electric Global Modular Platform (E-GMP) που αναπτύχθηκε από το Hyundai Motor Group αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα. Η E-GMP επιτρέπει στο IONIQ 5 να έχει μοναδικές αναλογίες σε ένα επιμήκη μεταξόνιο.
Οι πελάτες του Ioniq 5 μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο μπαταρίες – 58 kWh και 72,6 kWh – και κίνηση σε όλους τους τροχούς ή στους πίσω τροχούς. Ανάλογα με τη διαμόρφωση, το μεσαίο CUV της Hyundai επιτυγχάνει ισχύ έως και 225 kW και προσφέρει μέγιστη αυτονομία έως και 481 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση, σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP.
Ο Αντρέας-Κρίστοφ Χόφμαν, Vice President Marketing & Product της Hyundai Motor Europe δήλωσε. «Το Ioniq 5 που προκρίνεται στον τελικό γύρο του «Γερμανικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς» μετά την εξασφάλιση της εξαιρετικής νίκης στην κατηγορία «Νέα Ενέργεια» αποδεικνύει ότι το αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίο μας CUV είναι ηγέτης στην Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου. Το Ioniq 5 είναι ουσιαστικό μέρος της στρατηγικής μας για την ηλεκτροκίνηση. Αυτή η νέα επιτυχία υπογραμμίζει τη δύναμη της εταιρείας μας στην κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων».
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!