Η νέα ηλεκτρική ZERO SR θα έχει τεράστια αυτονομία και λογική τιμή (vid)
- Μηδέν άγχος αυτονομίας
- Το πρωτοποριακό Cypher Store
- Το κόστος των νέων μοτοσικλετών και των αναβαθμίσεων
Η ZERO συνεχίζει την εξέλιξη των μοτοσικλετών της και παρουσιάζει ένα εντελώς νέο SR για το 2022, το οποίο έχει ως κύριο χαρακτηριστικό την μεγάλη αυτονομία κίνησης με μια φόρτιση των νέων, ελαφρύτερων αλλά με μεγαλύτερο ενεργειακό περιεχόμενο μπαταριών του.
Οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες της ZERO, οι οποίες εισάγονται στη χώρα μας από το καλοκαίρι του 2021, διατίθενται σε μια μεγάλη γκάμα και πλέον θα υποστούν σημαντικές βελτιώσεις για το 2022.
Μηδέν άγχος αυτονομίας
Χρησιμοποιώντας την ίδια πλατφόρμα με το βραβευμένο SR/F, το 2022 Zero SR έρχεται με τον δοκιμασμένο κινητήρα ZF 75-10 ρυθμισμένο να αποδίδει 166 Nm ροπής, μέγιστη ισχύ 74 ίππων (55 kW) και τελική ταχύτητα 167 χλμ/ώρα, δημιουργώντας μια πιο οικονομική επιλογή για τους αναβάτες που θέλουν μια premium ηλεκτρική μοτοσικλέτα.
Το 2022 SR διαθέτει την τελευταία γενιά μπαταριών ιόντων λιθίου Z-Force της αμερικανικής μάρκας με ολοκαίνουργιο σχεδιασμό, ο οποίος όχι μόνο είναι ελαφρύτερος, αλλά διαθέτει βελτιωμένη ενεργειακή πυκνότητα και με τη σειρά του, ακόμη μεγαλύτερη εμβέλεια μεταξύ των φορτίσεων.
Όταν είναι εξοπλισμένο με το πρόσθετο εξάρτημα Power Tank, διαθέσιμο στις αρχές του 2022, η συνολική χωρητικότητα της μπαταρίας του SR μπορεί να αυξηθεί στις 20,9 kWh, η μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας σε μοτοσικλέτα Zero. Η μεγιστοποίηση της χωρητικότητας της νέας μπαταρίας και ο συνδυασμός της με το προαιρετικό Power Tank, αυξάνει την αυτονομία της νέα SR έως τα 365 χιλιόμετρα στην πόλη και έως τα 181 χιλίομετρα στον αυτοκινητόδρομο, που είναι τα περισσότερα από οποιαδήποτε προηγούμενη μοτοσικλέτα Zero.
Οι αγοραστές του 2022 SR μπορούν να αναβαθμίσουν εκ των υστέρων τη μοτοσικλέτα τους, αν το επιθυμούν, στο ίδιο επίπεδο απόδοσης με το SR/F, ανεβάζοντας τη ροπή στα 190 Nm με 110 ίππους και τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα.
Το πρωτοποριακό Cypher Store
Η ενεργοποίηση του 'Speed & Performance Boost' μέσω του νέου Cypher Store της Zero, ξεκλειδώνει τις πλήρεις δυνατότητες του κινητήρα, καθώς και την αναβάθμιση του SR σε Advanced Bosch Motorcycle Stability Control, που προσθέτει cornering ABS, Traction control και drag torque control.
Το 2022 SR τροφοδοτείται από το ολοκαίνουργιο λειτουργικό σύστημα Cypher III+ και συνοδεύεται επίσης από την μπαταρία ZF 14,4+ kWh που μπορεί να επεκταθεί μέσω του Cypher Store στις 17,3 kWh.
Το SR μπορεί επίσης να επαναφορτιστεί χρησιμοποιώντας το δημόσιο δίκτυο φόρτισης EV, μέσω της ενσωματωμένης υποδοχής τύπου 2, ενώ ένας προσαρμογέας πρίζας είναι επίσης διαθέσιμος για όσους επιθυμούν να φορτίσουν στο σπίτι, στο γραφείο ή σε οποιοδήποτε άλλο σημείο εξοπλισμένο με τυπική πρίζα τοίχου.
Το κόστος των νέων μοτοσικλετών και των αναβαθμίσεων
Το Standard 2022 SR/S έρχεται με την μπαταρία 14,4+ kWh και κοστίζει 23.012 ευρώ, ενώ το Premium SR/S διατίθεται με μπαταρία χωρητικότητας 15,6+ kWh και διατίθεται στη λιανική τιμή των 25.305 ευρώ.
Και οι δύο επιλογές διατίθενται σε δύο χρώματα: Aileron-Black και Cerulean Metallic-Silver. Το Premium 2022 SR/F διατίθεται σε δύο χρώματα (Asphalt-Metallic Silver ή Red-Coral) και διαθέτει την μπαταρία 15,6+ kWh, στην τιμή των 24.524€.
Η επιλογή Power Tank, που αυξάνει τη συνολική χωρητικότητα της μπαταρίας έως τις 20,9 kWh, κοστίζει από 3.665 ευρώ.
Εκτός από τα SR, SR/F και SR/S 2022, η Zero προσφέρει μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών μοτοσυκλετών για να καλύψει ένα ευρύ οικονομικό φάσμα και στυλ οδήγησης. Το 2022 Zero FXE, διαθέσιμο τόσο σε εκδόσεις πλήρους ισχύος όσο και σε εκδόσεις 11 kw, έφτασε στις εκθέσεις τον περασμένο μήνα, ενώ τα μοντέλα S, DS και DSR διαθέτουν όλα μια σειρά από αλλαγές στις λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένων νέων χρωματικών επιλογών και ψηφιακή οθόνη οργάνων 5" TFT.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!