Τα κλαταρίσματα στο Κατάρ τρόμαξαν τους οδηγούς
Το πρώτο GP Κατάρ στην ιστορία της Formula 1 μπορεί να μην είχε μεγάλες ανατροπές, όμως ήταν ένας αρκετά συναρπαστικός αγώνας. Ο Λιούις Χάμιλτον πήρε μια μεγάλη νίκη, φτάνοντας τις 7 στο φετινό Πρωτάθλημα, μπροστά από τον Μαξ Φερστάπεν που σκαρφάλωσε από την 7η θέση στην εκκίνηση, ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο κατάφερε να πάρει το πρώτο του βάθρο από το 2014.
Όμως ο αγώνας σημαδεύτηκε από τα τέσσερα κλαταρίσματα που επηρέασαν τον αγώνα των οδηγών και πρόσθεσαν επιπλέον δράμα. Το πρώτο ήταν του Βάλτερι Μπότας της Mercedes, με τον Φινλανδό να είναι στην 3η θέση και πολύ κοντά στο πρώτο του pit-stop. O δεύτερος ήταν ο Λάντο Νόρις της McLaren, με τον Βρετανό να χάνει μια υπερπολύτιμη 4η θέση που θα μείωνε τη διαφορά στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών από τη Ferrari. Τέλος, οι δύο Williams είχαν επίσης αστοχίες στο τέλος του αγώνα, ενώ τα δύο κοινά που είχαν όλοι τους ήταν πως ακολούθησαν στρατηγική ενός pit-stop και όλα τα κλαταρίσματα ήταν στο εμπρός αριστερά ελαστικό.
Μετά τον αγώνα, ο Νόρις ήταν εμφανώς δυσαρεστημένος με την εξέλιξη του αγώνα του και δεν το έκρυψε στις δηλώσεις του: «Είναι προφανές το τι ευθύνεται για τις αστοχίες. Απλά δεν μπορώ να το πω. Δεν περιμένεις από ένα ελαστικό να σκάσει τόσο απλά. Ειδικά η σκληρή γόμα και ειδικά όταν δεν είχα κάνει πολλούς γύρους με αυτή. Σε κάθε πίστα προσέχουμε τα ελαστικά μας γιατί φθείρονται, αλλά δεν περιμένεις ποτέ κάτι τέτοιο. Πρέπει να φτιάξουν καλύτερα ελαστικά. Είναι επικίνδυνο για τους οδηγούς αυτό. Ρισκάρουμε συνεχώς τη ζωή μας. Αν δεν μπορούμε να οδηγήσουμε ένα μονοθέσιο τότε τι θα κάνουμε»;
LAP 54/57
Tyre woe for several drivers as Russell, Norris and Latifi all reports problems
A crazy finish to this one with three laps to go in Qatar #QatarGP #F1 pic.twitter.com/JZTK13Ik7k— Formula 1 (@F1) November 21, 2021
Ο οδηγός της McLaren επιπλέον αναφέρθηκε στο ρυθμό που είχε στο Κατάρ: «Ήμουν πολύ χαρούμενος που μπορούσα να πιέσω. Έπρεπε να ήμασταν στην 4η θέση. Κάναμε τα πάντα σωστά και μπορούσαμε να πιέσουμε για την 3η θέση. Έπρεπε να έχουμε πάρει περισσότερους βαθμούς από τη Ferrari. Πλέον είναι πολύ μακριά. Τουλάχιστον καταφέραμε να πάρουμε δύο βαθμούς».
Από τη μεριά του, ο οδηγός της Williams, Τζορτζ Ράσελ δήλωσε πως δεν είχε καμία προειδοποίηση από το ελαστικό του πριν κλατάρει: «Η εξωτερική μεριά του ελαστικού ήταν το όριο. Τα 10 εκατοστά της επιφάνειας του ελαστικού μπορούσαν να αστοχήσουν οποιαδήποτε στιγμή. Περιμέναμε πως κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί στον αγώνα αλλά δεν είχα καμία προειδοποίηση από τα ελαστικά. Πιέζαμε πολύ. Εάν έκανα συντήρηση στις γρήγορες στροφές θα με περνούσαν όλοι αρκετά εύκολα. Δεν με στεναχώρησε ιδιαίτερα που είχα το κλατάρισμα».
Image credit: McLaren
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!