WRC: Υβριδικά θηρία, δίχως βοήθεια
Τα ψέματα τελείωσαν και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2022 άρχισε, με τους μονομάχους να δοκιμάζονται ήδη στις γαλλικές Άλπεις, στο πλαίσιο του πρώτου σκέλους του Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
Μια σπουδαία πρόκληση για τις τρεις μεγάλες ομάδες, που μάχονται για πρώτη φορά με τα νέας τεχνολογίας, υβριδικά θηρία τους. Μάλιστα, τα Yaris, i20 N και Puma Rally1, θα είναι… αβοήθητα μέχρι το τέλος κάθε σκέλους όταν και θα φτάνουν στο σέρβις παρκ.
Αυτό φέτος δεν θα είναι στη Γκαπ – αντίθετα επιστρέφει στο λιμάνι του Πριγκιπάτου του Μονακό. Όμως μη φανταστείτε πως τα αγωνιστικά θα περάσουν και πολύ χρόνο εκεί. Βλέπετε δεν υπάρχουν μεσημεριανά σέρβις στο πρόγραμμα.
- O Τιερί Νεβίλ μιλάει αποκλειστικά στο Gazzetta
- Αυτά είναι τα υβριδικά θηρία της νέας εποχής του WRC (vid)
Πράγμα που ανεβάζει κατακόρυφα το βαθμό δυσκολίας και δυσαρεστεί τον επικεφαλής της M-Sport, Μάλκολμ Ουίλσον. Ο Βρετανός εξήγησε το γιατί στο redbull.com: «Θα είναι δύσκολα. Θα ήταν καλό να μπορούσαμε να δουλέψουμε πάνω στα αυτοκίνητα το μεσημέρι αλλά αυτό δεν θα συμβεί. Ακόμα κι αν είναι ράλλυ σε στεγνό οδόστρωμα, με σταθερές καιρικές συνθήκες και επίπεδα πρόσφυσης, θα είναι και πάλι λίγο αγχωτικό. Αλλά είναι Monte-Carlo και εκεί ξέρουμε πως όλα μπορούν να συμβούν».
Πράγματι, στο θρυλικό αγώνα που διεξάγεται για 90η φορά, οι συνθήκες είναι παραδοσιακά μεικτές. Τα πληρώματα άλλοτε αντιμετωπίζουν στεγνή άσφαλτο, άλλοτε βρεγμένη, άλλοτε χιόνι, συχνά και παγίδες με πάγο.
Ποιος θα επικρατήσει των στοιχείων της φύσης αλλά και των αντιπάλων του; Η απάντηση το μεσημέρι της Κυριακής. Μέχρι τότε, καθημερινά, όλη η δράση από το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, με ειδήσεις, παρασκήνιο και videos, μόνο στο Gazzetta!
Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!