WRC – Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Τρομακτικό ατύχημα για Φορμό (vid)
Μπορεί ο Αντριέν Φορμό να έκανε δυναμικό ξεκίνημα στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο με το οποίο ανοίγει η αυλαία του Παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2022, όμως δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την τρίτη ειδική.
Η εναρκτήρια διαδρομή του σκέλους της Παρασκευής ήταν η μήκους 18 χιλιομέτρων Ρουρ-Μποίλ και ακόμα κι εκεί, ο Γάλλος έδειχνε εντυπωσιακή ταχύτητα. Συγκεκριμένα, στο πρώτο σπλιτ είχε παρόμοιο χρόνο με του πρωτοπόρου της γενικής κατάταξης Σεμπαστιέν Οζιέ και στόχευε στο να πλασαριστεί ακόμα ψηλότερα από την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης στην οποία βρισκόταν.
El accidente de Adrien Fourmaux - Alex Coria desde fuera:#RallyeMonteCarlo #WRC #WRCLiveES pic.twitter.com/RJFErttPzO
— Solo Rally (@RallySolo) January 21, 2022
Όμως ο 26χρονος έκανε ένα λάθος που του κόστισε πολύ ακριβά. Σε ένα κομμάτι με συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης, έχασε τα φρένα, το Ford Puma Rally1 της M-Sport βρήκε στον βράχο στην εσωτερική πλευρά της στροφής και μετά «βούτηξε» στην πλαγιά.
Video of Fourmaux’s crash in SS3: 🎥 @RallySolo #WRC #RallyeMonteCarlopic.twitter.com/3HGT0j4eaX
— Rallysupport (@RallysupportNL) January 21, 2022
Το υβριδικό αγωνιστικό αναποδογύρισε πολλές φορές και όπως μπορείτε να δείτε, καταστράφηκε. Ευτυχώς, τόσο ο Φορμό όσο και ο συνοδηγός του, Αλεξάντρ Κοριά, βγήκαν από τα συντρίμμια ανέπαφοι.
Sepertinya Rallye Monte Carlo ini dari tahun kemarin minta "tumbal" mobilnya M-Sport terus ya...
— Lambe Resing (@LambeResing) January 21, 2022
Tahun lalu Teemu Suninen, tahun ini giliran Adrien Fourmaux. Syukurnya driver dan co-driver selamat dari kejadian ini.pic.twitter.com/zJamK36byR
Αυτά πιστοποίησε το άλμα στα επίπεδα ασφαλείας με αυτά τα νέας γενιάς αυτοκίνητα που υιοθέτησαν τη χρήση σωληνωτού πλαισίου, το οποίο αντικατέστησε τη χρήση πλαισίου βασισμένου σε μοντέλο παραγωγής, όπως ίσχυε στο WRC από το 1987.
Another view @AdrienFourmaux
🎥 Fredrik Delborn pic.twitter.com/pdl8qziMTe— Valmar Viisel (@paddocknews) January 21, 2022
Αυτή η νέα προσέγγιση, συνεπάγεται τις πιο ολοκληρωμένες λύσεις σε κλωβό ασφαλείας και roll cage που έχουμε δει ποτέ. Με αύξηση της δομικής αντοχής σε πρόσκρουση του πρόσθιου μέρους κατά 70%, 58% στο πλάι και 38% στο πίσω μέρος – τιμές που έχουν ανακοινωθεί από τη FIA.
Εκτός από τον Φορμό, επαφή με τις μπαριέρες είχαν και οι οδηγοί της Toyota Gazoo Racing, Οζιέ και Έλφιν Έβανς, ωστόσο αμφότεροι απέφυγαν τα δράματα.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!