WRC - Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Θα μας τρελάνει ο Λεμπ (vid)
Ο Σεμπαστιέν Λεμπ είναι εξωγήινος. Τόσο απλά. Δεν έχουμε αποδείξεις, ακολουθούν όμως μερικές ενδείξεις. Έχουν περάσει ελάχιστα 24ωρα αφότου ολοκλήρωσε μία δοκιμασία δύο εβδομάδων στην έρημο στο πλαίσιο του Ράλλυ Ντακάρ. Αντίθετα, έχουν περάσει 16 ολόκληροι μήνες από την τελευταία φορά που οδήγησε στο WRC. Και φυσικά, σε πέντε εβδομάδες κλείνει τα… 48!
Κι όμως, μετά την πρώτη γεμάτη ημέρα στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο με το οποίο ανοίγει η αυλαία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος του 2022, βρίσκεται στην κορυφή της γενικής κατάταξης. Εσείς τι λέτε, είναι εξωγήινος ή όχι;
- O Τιερί Νεβίλ μιλάει αποκλειστικά στο Gazzetta
- Αυτά είναι τα υβριδικά θηρία της νέας εποχής του WRC (vid)
- Αφιέρωμα WRC: Όσα πρέπει να ξέρεις για τη νέα σεζόν
Η παράσταση του Λεμπ
Ο Αλσατός εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επιστρέφει στην ενεργό δράση με τα χρώματα της M-Sport. Ακόμα είναι άγνωστο σε πόσα από τα 13 ράλι της σεζόν θα τρέξει. Όμως σίγουρα, μετά την πρώτη γεύση από το Ford Puma Rally1 και τη σύγκρισή του με τον ανταγωνισμό, ποντάρουμε πως θα θέλει να τρέξει σε όσο γίνεται περισσότερα.
Θέμα… υποχρεώσεων, χορηγών και όρεξης είναι, όχι ικανοτήτων. Πράγμα που απέδειξε με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο αφού έκανε τον καλύτερο χρόνο στις τέσσερις πρώτες ειδικές διαδρομές του σκέλους. Έτσι έχτισε προσωρινά προβάδισμα 14.5 δευτερολέπτων, το οποίο τελικά έπεσε στα 9.9 δεύτερα.
Στην προτελευταία ειδική της ημέρας, την οποία πήρε (για πρώτη φορά στην καριέρα του) ο teammate του, Γκας Γκρίνσμιθ, ήταν οριακά πίσω από τον Σεμπαστιέν Οζιέ ενώ στο πέρασμα που ολοκλήρωσε το σκέλος της Παρασκευής, ο άνθρωπος που τον διαδέχθηκε στο θρόνο και μάλιστα κάθισε σε αυτόν 8 φορές, ροκάνισε λίγη ακόμα από τη διαφορά τους. Και το ντέρμπι των Σεμπαστιέν θα συνεχιστεί…
Το Puma είναι ταύρος!
Τα ευχάριστα νέα για το κοινό, είναι πως φέτος η M-Sport δεν θα είναι κομπάρσος. Το Puma Rally1 είναι άκρως ανταγωνιστικό κι αυτό δεν φαίνεται μόνο από το σόου του Λεμπ. Ο Κρεγκ Μπριν είναι έκτος, ο Γκρίνσμιθ πήρε ειδική και είναι στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης ενώ ο Αντριέν Φουρμό ήταν τέταρτος, όταν έκανε μία τρομακτική πτήση σε μία πλαγιά, από την οποία τόσο εκείνος, όσο και ο συνοδηγός του Αλεξάντρ Κοριά, ευτυχώς βγήκαν ανέπαφοι.
Ο Οζιέ που ακριβώς όπως ο Λεμπ, έχει δεσμευτεί πως θα λάβει μέρος μόνο στο Μόντε, δεν είχε να αντιμετωπίσει μόνο τον συμπατριώτη του. Ο Έλφιν Έβανς, επίσης οδηγός της Toyota που ήταν ο άνθρωπος που δύο συνεχόμενες σεζόν παραλίγο να του κλέψει τον τίτλο, ήταν ιδιαίτερα μαχητικός. Ο δυο τους άλλαξαν θέσεις στα μισά της ημέρας αλλά ο 38χρονος επιβλήθηκε στο τέλος.
Πιο πίσω, τα Hyundai i20 N φαντάζουν «ένα κλικ» πίσω, με τον Τιερί Νεβίλ να δηλώνει τρομαγμένος οδηγώντας στο όριο με ένα αγωνιστικό που δεν είχε την επιθυμητή ισορροπία. Έκλεισε όμως τη μέρα μπροστά από ένα γκρουπ πληρωμάτων που θα διεκδικήσει το βάθρο.
Οι δηλώσεις του Λεμπ
Ο αειθαλής Αλσατός που μετράει επτά νίκες στο θρυλικό Μόντε, παρότι συνήθως είναι χαμηλών τόνων, δεν μπορούσε να κρύβει την ικανοποίησή του από την έκβαση της πρώτης ημέρας επιστροφής στο «γραφείο».
Ο οδηγός της M-Sport είπε: «Νιώθω καλά, ήταν σίγουρα μία πολύ καλή ημέρα για μένα. Προηγούμαστε στη γενική κατάταξη, η διαφορά είναι μικρή αλλά είναι ωραίο που είμαστε μπροστά μετά την πρώτη ημέρα. Οι πρώτες τέσσερις ειδικές κύλησαν πολύ καλά αλλά στην πορεία είχαμε ένα μικρό πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα. Ενώ στην τελευταία ειδική οδήγησα πολύ καλά, ίσως η παγωνιά να το επηρέασε».
Η κατάταξη
1 Λεμπ (M-Sport Ford) 1h22m49.0s
2 Οζιέ (Toyota) +9.9s
3 Έβανς (Toyota) +22.0s
4 Νεβίλ (Hyundai) +47.8s
5 Τάνακ (Hyundai) +56.7s
6 Μπριν (M-Sport Ford) +59.2s
7 Γκρίνσμιθ (M-Sport Ford) +1m08.4s
8 Κατσούτα (Toyota) +1m35.9s
9 Ροβάνπερα (Toyota) +2m12.8s
10 Σόλμπεργκ (Hyundai) +2m22.9s
Η επόμενη ημέρα
Το σκέλος του Σαββάτου περιλαμβάνει πέντε ειδικές διαδρομές, που απλώνονται σε 92.46 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Επίσης, δεν υπάρχει μεσημεριανό σέρβις, πράγμα που ανεβάζει το βαθμό δυσκολίας για τα πληρώματα.
Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!