Γραμμή 4 Μετρό: Άρχισαν οι κυκλοφοριακές παρεμβάσεις στην Λεωφόρο Βεΐκου
Τις πρώτες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις λόγω της κατασκευής της γραμμής 4 του Μετρό, συνάντησαν οι οδηγοί το πρωί της Πέμπτης 3 Φεβρουαρίου, επί της Λεωφόρου Βεΐκου. Η σήμανση περιορίζει κατά μία τις λωρίδες κυκλοφορίας, ενώ παράλληλα έχουν αρχίσει οι εργασίες εκσκαφής. Τα πρώτα εργοτάξια έχουν στηθεί από τον περασμένο Νοέμβριο, με αντικείμενο αρχαιολογικές εργασίες και μετατοπίσεις δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφελείας.
Από Άλσος Βεΐκου και Γουδή θα αρχίσουν τη διάνοιξη των σηράγγων οι δύο μετροπόντικες, καθώς πρόκειται για τους τερματικούς σταθμούς στο τμήμα Α της γραμμής 4 του Μετρό. Το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή έχει προϋπολογισμό 1,8 δισ. ευρώ και ορίζοντα ολοκλήρωσης τα 8 έτη. Είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει συνολικά 15 σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή.
Η διαδρομή από το Άλσος Βεΐκου έως την Ακαδημίας θα διαρκεί 8,5 λεπτά και από το Άλσος Βεΐκου έως την Πανεπιστημιούπολη 14 λεπτά. Στις καινοτομίες της γραμμής 4 περιλαμβάνονται οι συρμοί χωρίς οδηγό και η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Όταν δοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα Α, εκτιμάται ότι 340.000 επιβάτες θα μετακινούνται ημερησίως και θα γίνονται 53.000 λιγότερες μετακινήσεις με αυτοκίνητα.
Τα υπόλοιπα 4 τμήματα της γραμμής 4 είναι:
Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)
Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)
Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,5 χλμ και 6 σταθμούς)
Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!