Jeep Renegade, με σφραγίδα γνησιότητας
Το δυναμικό μοντέλο της Jeep δεν ενθουσιάζει μόνον στυλιστικά και οδηγικά, αλλά και με τις εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές του σε συνδυασμό με το μοναδικό πρόγραμμα επαναγοράς Jeep Value.
Η έμπνευση της Jeep να κατασκευάσει με το Renegade ένα συμπαγές και προσιτό SUV με trendy στυλιστικά χαρακτηριστικά και με υψηλές δυνατότητες όχι μόνον στην άσφαλτο, αλλά και στο χώμα, αποδείχθηκε λίρα εκατό. Το Renegade σπάει ταμεία ακόμη και στην συρρικνωμένη ελληνική αγορά, βοηθώντας την Jeep να διπλασιάσει τα ποσοστά της την τελευταία διετία. Φαίνεται μάλιστα ότι το συγκεκριμένο success story θα συνεχιστεί για μεγάλο διάστημα ακόμη, καθώς στη φαρέτρα του μικρότερου μοντέλου της Jeep έχουν προστεθεί και νέα, αποτελεσματικά όπλα.
Ορισμένα από αυτά αφορούν την τσέπη μας, καθώς οι τιμές του πεντάθυρου μοντέλου ξεκινούν πλέον από μόλις 19.990 ευρώ, ενώ οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις 4Χ2 με κινητήρα 1,6 λίτρων και 120 ίππους τιμούνται από 21.900 ευρώ με το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων και από 27.200 ευρώ με το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων DDCT διπλού συμπλέκτη στην πλούσια έκδοση Longtitude.
Στα βαριά χαρτιά του Renegade συγκαταλέγεται και το πρωτοποριακό πρόγραμμα επαναγοράς του αυτοκινήτου με την ονομασία Jeep Value, που αποτελεί ένα μοναδικό πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό. Χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα γνωρίζει ο αγοραστής εκ των προτέρων την προσυμφωνημένη τιμή για το αυτοκίνητό του, εφόσον αποφασίσει να το πουλήσει κατά την πρώτη πενταετία. Οι τιμές επαναγοράς είναι υψηλές, επειδή τα Jeep κρατούν ψηλά την αξία μεταπώλησής τους και ο πελάτης μπορεί να ζητήσει είτε μετρητά είτε να κάνει ανταλλαγή με κάποιο άλλο μοντέλο της μάρκας.
Ακόμη όμως και το Jeep Value, όπως επίσης το συμφέρον χρηματοδοτικό πρόγραμμα της ελληνικής αντιπροσωπείας, δεν θα είχαν καμία αξία, αν δεν συνδυάζονταν με ένα μοντέλο με τις εξαιρετικές προδιαγραφές του Renegade, τις οποίες εκτιμήσαμε οδηγώντας το από την Αθήνα μέχρι τον Παρνασσό μετ’ επιστροφής. Το μοντέλο που δοκιμάσαμε, ήταν εμπροσθοκίνητο και εφοδιασμένο με τον γνωστό πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων Multijet, που συνδυαζόταν με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.
Το ταξίδι μέχρι το Λιβάδι Παρνασσού αποδείχθηκε εξαιρετικά ευχάριστο, καθώς το Renegade ήταν πολύ σταθερό, τα επίπεδα θορύβου με μέσες ταχύτητας 130 έως 140 χλμ./ώρα (αλλά και την ανάβαση στο βουνό με αρκετές προσπεράσεις) παρέμεναν πολύ χαμηλά και το σύστημα πολυμέσων Uconnect φρόντιζε για την ψυχαγωγία μας και για καλή συνδεσιμότητα με το κινητό μας. Στην επιστροφή μας στην Αθήνα έδειξε το οικονομόμετρο μία μέση κατανάλωση λίγο πάνω από τα 6 λίτρα ανά 100 χλμ., την οποία θεωρούμε λογικότατη με βάση το σβέλτο στυλ, που επιλέξαμε στη διάρκεια του ταξιδιού.
Ωστόσο, το Renegade αποδείχθηκε –εκτός των άλλων- ανίκητο και στο χώμα. Πιο συγκεκριμένα, η ελληνική αντιπροσωπεία έθεσε στη διάθεσή μας τετρακίνητα Jeep Renegade στην πίστα εκτός δρόμου, που λειτουργεί όλον τον χειμώνα στο Λιβάδι Παρνασσού, για μία σύντομη, αλλά άκρως απαιτητική off road αξιολόγηση. Με λίγη προσοχή, το μήκους 4.232 χιλιοστών επιβεβαίωσε ότι περνά από παντού, δεν κολλάει πουθενά και αποδεικνύεται ανίκητο, επιβεβαιώνοντας ότι φέρει δικαιολογημένα το σήμα της Jeep στο αμάξωμά του.
Η Jeep Ελλάς προσφέρει αυτή την εμπειρία της οδήγησης χωρίς σύνορα στο χώμα, τη λάσπη, την άμμο και το χιόνι σε άκρως ανταγωνιστικές τιμές. Συγκεκριμένα το τετρακίνητο Renegade με τον δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα και τους 140 ίππους ισχύ διατίθεται από 27.700 ευρώ με το πακέτο εξοπλισμού Longtitude και μηχανικό σαζμάν έξι ταχυτήτων. Μόλις 360 ευρώ ακριβότερα κοστολογείται το κορυφαίο από πλευράς επιδόσεων Jeep Renegade με τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,4 λίτρων και τετρακίνηση, που διατίθεται στάνταρ με ένα υπερσύγχρονο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και με το πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού Limited.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!