Πώς κατασκευάζεται το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής; (vid+pics)
Η Bugatti Chiron, πολύ περισσότερο από κάθε άλλο αυτοκίνητο, έχει τα χαρακτηριστικά ενός έργου τέχνης. Το εργοστάσιό της μοιάζει κυριολεκτικά με ατελιέ και κάθε μια κατασκευάζεται στο χέρι, από μια ομάδα πολύ συγκεκριμένων και απόλυτα εξειδικευμένων μηχανικών. Δεν υπάρχει γραμμή παραγωγής, αλλά θέσεις εργασίας, όπως στα κορυφαία ελβετικά ωρολογοποιία. Η ταχύτητα δεν παίζει κανένα ρόλο κατά τη συναρμολόγησή της. Μόνο η τελειότητα στο αποτέλεσμα.
Live Στοίχημα σε NBA & Bundesliga με Live Stream στη Novibet (21+).
Σε όλα αυτά, προσθέστε και το αστρονομικό κόστος. Ωστόσο σε ένα αυτοκίνητο που μπορεί να κινηθεί πολύ ταχύτερα από ένα αεροσκάφος σε απογείωση, δεν μπορούν να γίνουν εκπτώσεις. Ούτε στο κόστος, ούτε στην κατασκευή.
Μέσα από μια ολόκληρη δεκαετία εξελικτικής διαδικασίας –καθώς η σύλληψή της ξεκίνησε από τότε που ολοκληρώθηκε η σχεδίαση και ξεκίνησε η κατασκευή της προκατόχου της Veyron- πλέον η διαδικασία κατασκευής των 500 συνολικά Bugatti Chiron εξελίσσεται αργά αλλά σταθερά. Θα διαρκέσει όπως είναι φυσικό μερικά χρόνια, για έναν αριθμό αυτοκινήτων που ένας μαζικός κατασκευαστής, όπως η μητρική VW, χρειάζεται δυο με τρεις ώρες!
Στο ντοκιμαντέρ του National Geographic, που μπορείτε να δείτε στη συνέχεια, καταγράφεται όλη η διαδικασία, οι στόχοι, οι δυσκολίες και οι προκλήσεις κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της Chiron, με αποτέλεσμα να αντιλαμβάνεται κανείς τόσο την ανάγκη της πολύ μικρής παραγωγής του μοντέλου, όσο και τη λογική της δυσθεώρητης τιμής της.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!