Τεράστια «καπέλα» τιμής για το Type R στις ΗΠΑ

Πέτρος Πιτσίνης
Τεράστια «καπέλα» τιμής για το Type R στις ΗΠΑ
Η ζήτηση για το νέο Honda Civic Type R στις ΗΠΑ έχει ξεπεράσει τόσο την προσφορά, ώστε οι τιμές που ζητούν οι έμποροι να είναι διπλάσιες της επίσημης.

Όπως αναφέρουν Αμερικανοί λάτρεις του Honda Civic στο forum http://www.civicx.com, οι έμποροι στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού τρίβουν τα χέρια του με το νέο Honda Civic Type R.

Ήδη οι απλές εκδόσεις του νέου, δέκατης γενιάς , μοντέλου πουλάνε σαν ζεστό ψωμί, ωστόσο η «καυτή» εκδοχή των 320 ίππων έχει δημιουργήσει λίστες αναμονής. Έτσι, παρότι η τιμή του έχει καθοριστεί στα 33.900 δολάρια (τζάμπα, στην Ελλάδα το προηγούμενο ξεπερνούσε τα 50.000€!!) το σύνολο σχεδόν των εμπόρων Honda ζητάει από 5.000 – 20.000 δολάρια «καπέλο» για να παραδώσει αυτοκίνητο εντός του 2017. Καθώς, μόλις 6.000 θα φτάσουν στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με το site αυτοκινήτου Jalopnik, σε έρευνα που έκανε δημοσιογράφος του βασιζόμενος στις καταγγελίες του forum, δεν βρήκε ούτε έναν από όσους εμπόρους μίλησε ο οποίος να μην χρεώνει επιπλέον, για κράτηση του Civic Type R. Σε μια περίπτωση μάλιστα ο έμπορος ζητούσε σχεδόν τα διπλάσια χρήματα, «καπέλο» δηλαδή 30.000 δολαρίων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο forum του Civic που αναφέρθηκε προηγουμένως, υπάρχει σχετική λίστα εμπόρων, ο οποίοι αποδεδειγμένα ζητούν υπερβολικά χρήματα. Κάποιοι μάλιστα, φτάνουν στο σημείο να ζητούν 5.000 δολάρια μετρητά, μόνο και μόνο για να μπει κάποιος στη λίστα αναμονής.

 

Από τις συζητήσεις που είχε ο δημοσιογράφος του Jalopnik με αρκετούς από τους εμπόρους της λίστας του forum, αποκαλύφθηκε επίσης ότι οι τιμές δεν θα πέσουν όσο περνάει ο καιρός. Θα αυξηθούν μάλιστα, καθώς όλο και περισσότεροι συρρέουν στις εκθέσεις για ένα Type R. Εν τω μεταξύ, στο εργοστάσιο του Σουίντον στη Βρετανία, όπου κατασκευάζεται το Civic, η ζήτηση για το απλό μοντέλο έχει αυξηθεί κατά 40% σε σχέση με τους στόχους.

Αυτό σημαίνει ότι το εργοστάσιο βρίσκεται στο όριο της δυναμικότητάς του αυτή τη στιγμή και έτσι δεν υπάρχει άμεση πιθανότητα αύξηση της παραγωγής. Τουλάχιστον όχι του Type R. Αυτό το γνωρίζουν ήδη οι «αετοί» έμποροι της μάρκας στις ΗΠΑ και, όπως αποδεικνύεται όχι μόνο κερδοσκοπούν, αλλά αισχροκερδούν.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!