Οδηγούμε το Best Seller Toyota Yaris στην Πύλο
Το Yaris συνέχισε να αυξάνει το μερίδιό του στην κατηγορία B στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης από το 2011 που λανσαρίστηκε η τρίτη γενιά του μοντέλου, ξεπερνώντας πέρσι το 6,5% και τις 208.000 μονάδες. Το λανσάρισμα της ανανεωμένης οικογένειας Yaris θα συνεχίσει την καλή πορεία στην αγορά για το μικρό hatchback της Toyota.
Έτσι η Toyota Hellas σε μια γιγαντιαία αποστολή, έδωσε την ευκαιρία σε 55 δημοσιογράφους να οδηγήσουν το νέο Yaris επί ελληνικού εδάφους, σε μια μεγάλη διαδρομή 600 περίπου χιλιομέτρων από την Αθήνα μέχρι την Πύλο και επιστροφή.
Εξωτερικά ο μη μυημένος δεν αντιλαμβάνεται τις αλλαγές καθώς η σχεδιαστική ταυτότητα της Toyota είναι πολύ ισχυρή. Ωστόσο η φαρδιά, τραπεζοειδής μάσκα περιλαμβάνει τον νέο εμπρός προφυλακτήρα, που δημιουργεί ένα σχήμα «καταμαράν» με φαρδιά τμήματα να ρέουν κάτω από τις μονάδες των προβολέων.
Πίσω, έχουμε μια εντελώς νέα σχεδίαση πόρτας και πιο μοντέρνα φωτιστικά σώματα σε οριζόντια διάταξη. Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν φως στοπ LED και φώτα με οδηγούς, επιβεβαιώνοντας την premium ποιότητα του Yaris ενώ, όπως τα εμπρός φώτα, παρουσιάζουν μία χαρακτηριστική νυχτερινή ταυτότητα.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ακόμα λιγότερες. Ο πίνακας οργάνων του οδηγού έχει νέα διάταξη δύο αναλογικών οργάνων που πλαισιώνουν μία νέα έγχρωμη οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών 4,2 ιντσών - στάνταρ από την έκδοση Active και πάνω. Το νέο Yaris προσφέρει στους πελάτες περισσότερες επιλογές σε επίπεδο φινιρίσματος, με νέες ταπετσαρίες και ασορτί διάκοσμο και χρώματα που εναρμονίζονται με το εσωτερικό της καμπίνας. Διαφορετικές πληροφορίες και δεδομένα οχήματος μπορούν να επιλέγονται και να ρυθμίζονται μέσω των διακοπτών ελέγχου στο τριάκτινο τιμόνι, το οποίο φέρει νέα διακοσμητικά σε piano black (από τη Mid και πάνω). Ένα νέο χρωμιωμένο διακοσμητικό πλαισιώνει τα όργανα, προσδίδοντας μία πρόσθετη νότα ποιότητας. Φυσικά υπάρχουν προηγμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας με έξυπνα κινητά τηλέφωνα, iPod κ.λπ.
Άλλες διαφοροποιήσεις αφορούν τους νέους αεραγωγούς τύπου φτερωτής, τον μπλε φωτισμό οργάνων και μία πιο σύγχρονη εκδοχή της οθόνης πολυμέσων και των χειριστηρίων στην κεντρική κονσόλα, μαζί με δύο νέους διακόπτες που είναι πιο απέριττοι σε εμφάνιση και πιο εύχρηστοι σε λειτουργία.
Το νέο Yaris προσφέρει στους πελάτες περισσότερες επιλογές σε επίπεδο φινιρίσματος, με νέες ταπετσαρίες και ασορτί διάκοσμο και χρώματα που εναρμονίζονται με το εσωτερικό της καμπίνας.
Η βασική έκδοση συνδυάζει ένα γκρι ένθετο στο ταμπλό με νέα, μαύρη υφασμάτινη ταπετσαρία με χαρακτηριστικό πτι καρό σχέδιο για την πλάτη και τα μαξιλάρια των καθισμάτων. Στη νέα έκδοση Mid το ύφασμα έχει ένα κομψό μαύρο/γκρι γεωμετρικό μοτίβο και το ένθετο στο ταμπλό και τις πάνω επενδύσεις των θυρών έχουν μία σκούρα γκι απόχρωση με soft φινίρισμα μοτίβο animal print. Στις εκδόσεις Mid+ χρησιμοποιείται η ίδια ταπετσαρία, με μαύρο ταμπλό και επένδυση θυρών.
Στις δίχρωμες εκδόσεις (Bi-tone) του νέου Yaris, υπάρχει ειδικός εσωτερικός διάκοσμος για κάθε επιλογή εξωτερικής απόχρωσης: μπλε με blue/black, μπορντό με red/black, γκρι με bronze/black και μαύρο με white/black. Χρωματικές πινελιές υπάρχουν στο ένθετο του ταμπλό και τις επενδύσεις θυρών καθώς και στα ένθετα των πλατών των καθισμάτων και τη μπορντούρα των πλατών των καθισμάτων και των μαξιλαριών.
Φυσικά οδηγήσαμε και ενθουσιαστήκαμε με τις χειροκίνητες εκδόσεις των 1.0 VVT-i και 1.5 Dual VVT-iE με τους 68 και 111 ίππους αντίστοιχα. Πρόκειται για εξαιρετικά σε ποιότητα και οδικά χαρακτηριστικά αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Η Toyota βέβαια είναι περήφανη για την υβριδική έκδοση με τους 100 ίππους από τον 1.5L κινητήρα με το κιβώτιο συνεχούς μεταβαλόμενης σχέσης. Η κορυφαία και φιλική προς το χρήστη τεχνολογία της Toyota προσφέρει εξαιρετική κατανάλωση και τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων στην κατηγορία (από 75 g/km CO2). Κατά την εξέλιξη του νέου Yaris, οι μηχανικοί της Toyota έλαβαν υπόψη την άποψη των πελατών για να κατανοήσουν πού έπρεπε να γίνουν βελτιώσεις, οι οποίες θα διασφάλιζαν μία ακόμα πιο αθόρυβη και άνετη εμπειρία με καλύτερη οδική συμπεριφορά και ακρίβεια διεύθυνσης. Αλλά... το κιβώτιο CVT κάνει τον κινητήρα θορυβώδη και μόνον στον αυτοκινητόδρομο με σταθερή ταχύτητα βρίσκουμε την «αθόρυβη και άνετη εμπειρία». Στις αυξομοιώσεις της ταχύτητας, ο κινητήρας ακούγεται έντονα, οι στροφές ανεβαίνουν ενοχλητικά και ο θόρυβος από το μοτέρ δεν συνάδει με την γενικότερη ποιότητα της Toyota που δεν αφήνει τίποτε στην τύχη. Μακάρι να βρεθεί λύση, αλλά αυτή τη στιγμή η υβριδική έκδοση είναι σε μεγάλο βαθμό θορυβώδης.
Kατά τα όλες oi εκδόσεις του νέου Yaris, εφοδιάζονται στάνταρ με τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense, όπως Σύστημα Προ-Σύγκρουσης (Pre-Collision System) με Αυτόνομο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (Autonomous Emergency Braking), Αυτόματη Μεγάλη Σκάλα Φώτων (Automatic High Beam), Ειδοποίηση Παρέκκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας (Lane Departure Alert) και Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων (Road Sign Assist*).
Το νέο Toyota Yaris, είναι διαθέσιμο στη χώρα μας, με τις τιμές να ξεκινούν από 12.000€ για την έκδοση 1.0 VVT-i, από 13.100€ για την 1.5 Dual VVT-ie, από 16.200€ για την 1.4 D-4D και από 16.690€ για το 1.5 Hybrid. Συμπερασματικά το νέο Yaris προσφέρει την μεγαλύτερη γκάμα κινητήρων στην κατηγορία με πρόσθετα ατού, την κορυφαία ποιότητα, τις μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας, το κύρος, την εγγύηση και την φήμη που συνοδεύει το όνομα Toyota και τις εξαιρετικές τιμές μεταπώλησης.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!