Tα οκτώ όπλα του νέου Ford Fiesta (pics)

Πέτρος Πιτσίνης
Tα οκτώ όπλα του νέου Ford Fiesta (pics)
Οδηγούμε στην Ισπανία τις εκδόσεις ST-Line και Vignale του Ford Fiesta όγδοης γενιάς και αποκαλύπτουμε τα οκτώ στοιχεία του νέου supermini, που μας εντυπωσίασαν περισσότερο.

Ο αριθμός οκτώ αποτελεί για τους Κινέζους συνώνυμο της ευτυχίας και της καλής τύχης. Μετά τη δεύτερη γνωριμία μας με το νέο Ford Fiesta στο Βαγιαδολίδ της Ισπανίας – που ακολούθησε την παρουσίαση στην Ελλάδα!- είμαστε σίγουροι, ότι η εταιρεία με το οβάλ λογότυπο θα νιώσει δικαιωμένη και απολύτως ευτυχισμένη με τη διαφαινόμενη επιτυχία του μοντέλου όγδοης γενιάς. Για να γίνω μάλιστα πιο σαφής, θα σας παραθέσω τα οκτώ εντυπωσιακότερα στοιχεία, που κάνουν το συγκεκριμένο supermini τόσο ξεχωριστό.

1. Εφτιαξε οικογένεια

Σε αντίθεση με πολλούς ανταγωνιστές του, το νέο Ford Fiesta θα διατίθεται και με τρίθυρο αμάξωμα εκτός από το πεντάθυρο. Επίσης στη γκάμα των εκδόσεων θα περιλαμβάνονται εκτός από τις γνωστές Trend και Titanium και οι ST-Line με σπορ οπτικά στοιχεία και Vignale με πρωτόγνωρα στάνταρ πολυτελείας για την κατηγορία, οι οποίες αναμένονται το φθινόπωρο. Την άνοιξη του 2018 θα ακολουθήσει η σκληροπυρηνική έκδοση ST των 200 ίππων, αλλά και η Active με χαρακτηριστικά Crossover, όπως προστατευτικά πλαστικά και αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

2. Απέκτησε προσωπικότητα

 

Η νέα μάσκα με τους αμυγδαλωτούς προβολείς και τα φώτα ημέρας LED, τα οριζόντια –πλέον- πίσω φωτιστικά σώματα και οι αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις δίνουν στο νέο Ford Fiesta άλλον αέρα, ενώ προβλέπονται και ελκυστικοί χρωματικοί συνδυασμοί. Στο εσωτερικό σε υποδέχεται επιτέλους μία μεγάλη οθόνη αφής οκτώ ιντσών και μπήκε τέλος στην πανσπερμία διακοπτών και χειριστηρίων, ενώ είναι εμφανής η αναβάθμιση των πλαστικών (τουλάχιστον στα σημεία, όπου πέφτει αμέσως το μάτι). Οι χώροι είναι στον μέσο όρο της κατηγορίας, το πορτ-μπαγκάζ ελαφρά μικρότερο από ό,τι σε ορισμένους ανταγωνιστές, όμως το σχήμα του είναι πλήρως αξιοποιήσιμο, χάρη και στο διπλό πάτωμα που του δίνει επιπρόσθετο βάθος.

3. Κρατάει ψηλά το λάβαρο

Το Fiesta κατέχει εδώ και χρόνια τον τίτλο του πιο οδηγοκεντρικού supermini και στην Ισπανία διαπιστώσαμε, ότι το μοντέλο όγδοης γενιάς συνεχίζει αυτή την παράδοση. Ειδικότερα στην έκδοση ST-Line με τις σφιχτότερες – αλλά όχι άβολες – αναρτήσεις, σημαδεύεις τη στροφή και το αυτοκίνητο πάει τρένο. Ακόμη όμως και η πολυτελής Vignale συνδυάζει υποδειγματικά την άνεση με μία υγιή δόση οδηγικής απόλαυσης, που θα την εκτιμήσει ο μέσος οδηγός.

4. Πλήθος ηλεκτρονικών «βοηθών»

Εως 15 συστήματα υποστήριξης του οδηγού διαθέτει το τελευταίας γενιάς. Οι πληροφορίες προέρχονται από δύο κάμερες, τρία ραντάρ και δώδεκα αισθητήρες, που προλαμβάνουν δυσάρεστες καταστάσεις. Όπως συμβαίνει για παράδειγμα με το σύστημα --, που αναγνωρίζει εμπόδια και πεζούς ακόμη και μέσα στο μαύρο σκοτάδι.

5. Κινητήρες για όλα τα γούστα

Στην Ελλάδα οδηγήσαμε τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των 120 ίππων, που μας εντυπωσίασαν με την ελαστικότητά τους και την πολιτισμένη λειτουργία τους. Στους σχεδόν έρημους δρόμους γύρω από το Βαγιαδολίδ προτιμήσαμε βενζινοκίνητα Fiesta με μοτέρ της γνωστής οικογένειας EcoBoost και 125 και 140 ίππους. Πρόκειται για σαφώς πιο σπορτίφ επιλογές με κύριο χαρακτηριστικό την ευστροφία και την ανάπτυξη σπιρτάδας στις υψηλές στροφές. Εξαιρετική ήταν και η συνεργασία τους με τα εξατάχυτα μηχανικά κιβώτια, που είναι πλέον στάνταρ για όλα τα νέα Fiesta, εκτός της βενζινοκίνητης έκδοσης των 1,1 λίτρων με τους 85 ίππους.

6. Premium αίσθηση

Το νέο Fiesta σε εκπλήσσει με λεπτομέρειες, όπως δερμάτινα –και πολύ άνετα- καθίσματα στην έκδοση Vignale και με μία μοναδική ησυχία στο εσωτερικό του ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες. Επίσης προβλέπονται αφρώδη πλαστικά, όμως το αποκορύφωμα είναι χωρίς αμφιβολία το –προαιρετικό- ηχοσύστημα της B&O με δέκα ηχεία, 675 Watt ισχύ και χειρισμό μέσω του συστήματος SYNC-3, που δέχεται και φωνητικές εντολές!

7. Ρεκόρ εγγύησης

Τα οκτώ χρόνια εγγύησης δημιουργούν νέα δεδομένα και όχι μόνον στην κατηγορία supermini. Πολύ περισσότερο, επειδή πρόκειται για εργοστασιακή εγγύηση και συνοδεύεται από ένα ελκυστικό χρηματοδοτικό πακέτο με σταθερό επιτόκιο 5,53% και ευέλικτη περίοδο αποπληρωμής από 12 έως 48 μήνες με ελάχιστη προκαταβολή 40%.

8. Value for Money

Όχι, το νέο Ford Fiesta δεν αποτελεί –με την πρώτη ματιά- αυτό που ονομάζουμε ‘’κελεπούρι’’. Ωστόσο, ο ρόλος της χρυσής ευκαιρίας έχει ανατεθεί στο από τη Ford στο Ka+, ενώ το Fiesta εξελίχθηκε για ανώτερες αποστολές. Αν αξιολογήσουμε λοιπόν το αυτοκίνητο από όλες τις πλευρές του, τότε αξίζει με το παραπάνω κάθε ευρώ της τιμής του. Οι οποίες τιμές ξεκινούν από 13.536 ευρώ στην τρίθυρη έκδοση 1.1 Τrend των 85 ίππων και αγγίζουν τις 19.935 ευρώ στην πολυτελή και κομψή Vignale με τα 140 άλογα.

Τον αναλυτικό τιμοκατάλογο μπορείτε να βρείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.ford.gr

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!