H VW προκαλεί τις Mercedes, BMW και Audi
Το όνομα Volkswagen σημαίνει «Αυτοκίνητο του Λαού». Ωστόσο η μάρκα από το Βόλφσμπουργκ έχει προσπαθήσει τρεις φορές μέχρι τώρα να καθιερωθεί και στην κατηγορία πολυτελείας, όμως τα αποτελέσματα ήταν…μετρίως μέτρια. Η πρώτη απόπειρα να πείσει τους φίλους των Mercedes, BMW και της αδελφής Audi, να αλλάξουν στρατόπεδο έγινε το 2001 με το VW Passat W8 των 275 ίππων, που πήγε άκλαφτο.
Την ίδια χρονιά λανσάρισε η εταιρεία την λιμουζίνα πολυτελείας Phaeton, η οποία είχε πολύ δύσκολη αποστολή απέναντι σε μεγαθήρια, όπως η Mercedes S-class και η «επτάρα» της BMW. Αντίθετα, το VW Touareg που λανσαρίστηκε το 2002 αρχικά με δωδεκακύλινδρους βενζινοκινητήρες και δεκακύλινδρους πετρελαίου, μπήκε γρήγορα στην κλειστή παρέα των δημοφιλέστερων μεγάλων SUV υψηλών προδιαγραφών.
Με το Arteon εφαρμόζει η VW μία νέα στρατηγική, αυτή της επιβεβαίωσης της μάρκας ως κορυφαίος αυτοκινητοκατασκευαστής μαζικής παραγωγής. Η έννοια του κορυφαίου δεν έχει ωστόσο μόνον ποσοτικό περιεχόμενο και δεν αφορά μόνον τις πωλήσεις, αλλά και την ποιότητα, το ντιζάιν και τις τεχνολογίες. Ό,τι δηλαδή χαρακτηρίζει τις premium μάρκες του χώρου.
Από αισθητικής άποψης, οι άνθρωποι της VW έκαναν διάνα. Το Arteon μαγνητίζει τα βλέμματα από όπου περνάει, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί τις κλασικές γραμμές των υπόλοιπων μοντέλων της VW. Ωστόσο εντυπωσιάζει με το αεροδυναμικό σχήμα του και ιδίως με τη δυναμική μάσκα, σχεδιαστικά στοιχεία της οποίας θα υιοθετήσει το Touareg της επόμενης γενιάς.
Θα λέγαμε μάλιστα, ότι οι ντιζάινερ του τετράθυρου coupe - ή Fastback αν προτιμάτε – σχεδόν τετραγώνισαν τον κύκλο, καθώς στο εσωτερικό του Arteon κάθεσαι...
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!