Οι επιλογές του Αλόνσο για το 2018

Gazzetta team
Οι επιλογές του Αλόνσο για το 2018
Ο Φερνάντο Αλόνσο θα αποφασίσει το τι μέλλει γενέσθαι για το 2018, με τις επιλογές του να είναι περιορισμένες.

Όπως έχει πει εδώ και αρκετό καιρό, ο Φερνάντο Αλόνσο θα αποφασίσει τον Οκτώβριο αν θα συνεχίσει στη McLaren ή σε κάποια άλλη ομάδα της Formula1 το 2018. Έτσι, ο Ισπανός έχει φτάσει σ' ένα σημείο, ώστε πλέον να ζυγίζει τις επιλογές του, για να καταλήξει στην τελική απόφαση.

Βέβαια, αυτές είναι περιορισμένες, με δεδομένο ότι οι Ferrari, Mercedes έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο να τον εντάξουν στο δυναμικό τους. Μάλιστα, σύμφωνα με τις τελευταίες φήμες, η Scuderia θα ανανεώσει τα συμβόλαια των Σεμπάστιαν Φέτελ, Κίμι Ραϊκόνεν και τα «ασημί βέλη» θα διατηρήσουν για μία ακόμα χρονιά τον Βαλτέρι Μπότας.

Έτσι, από εργοστασιακές ομάδες μένουν αυτή του Γουόκινγκ, όπου βρίσκεται ήδη, και η Renault. Οι Γάλλοι έχουν ξεκαθαρίσει ότι θα ξεκινήσουν να κερδίζουν αγώνες, κάτι που επιθυμεί ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής, τη στιγμή που ρίχνουν το βάρος στην επιστροφή του Ρόμπερτ Κούμπιτσα. Κάτι που σημαίνει ότι πιο πιθανό σενάριο είναι η παραμονή του στη McLaren.

Βέβαια, η απόφασή του θα είναι σημαντική, καθώς μετά το 2006, όταν κατέκτησε τον τελευταίο τίτλο του, άπαντες έκαναν λόγο για χαμένο ταλέντο, με βάση τις επιλογές του, αφού πήγε σε McLaren, Ferrari και μετά ξανά McLaren σε λάθος εποχές. «Είδα κάποια εξώφυλλα περιοδικών, που έλεγαν για χαμένο ταλέντο. Είμαι πολύ χαρούμενος με την καριέρα μου.

 

Πάντα ήμουν σε ανταγωνιστικό μονοθέσιο και είχα την ευκαιρία να κάνω πράγματα που άλλοι δεν έκαναν», είχε δηλώσει πριν το Γκραν Πρι της Ρωσίας ο Αλόνσο. Πάντως, ο ίδιος δε μετανιώνει. «Πάντα έκανα ό,τι σκεφτόμουν πως ήταν σωστό εκείνη τη στιγμή. Έχω οδηγήσει για τις Renault, McLaren Mercedes, Ferrari, McLaren Honda.

Πόσοι οδηγοί θα ήθελαν τέτοια καριέρα; Θα μπορούσα να έχω υπογράψει και με τη Red Bull, όταν ήταν απλά ένα ενεργειακό ποτό. Όμως, κανείς δεν έχει κρυστάλλινη σφαίρα!», είπε ο 36χρονος πιλότος, που όντως θα μπορούσε να έχει κατακτήσει περισσότερα, με δεδομένο ότι έχασε δύο τίτλους το 2010 και το 2012 στο... νήμα, με 4 και 3 βαθμούς, αντίστοιχα, από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, αν και δεν είχε τόσο ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!