Bentley Continental GT: Κορυφαία ισχύς, μοναδική πολυτέλεια (pics & vid)

Πέτρος Πιτσίνης
Bentley Continental GT: Κορυφαία ισχύς, μοναδική πολυτέλεια (pics & vid)
Η τρίτη γενιά του επιβλητικού βρετανικού κουπέ αποκαλύφθηκε και αποτελεί σημείο αναφοράς για κάθε κουπέ μεγάλου τουρισμού.

Μπορεί κανείς να υποστηρίξει ότι το απερχόμενη γενιά του κορυφαίου κουπέ της Bentley δεν ήταν επαρκής σε κάποιο τομέα; Να όμως που ο μεγαλύτερος εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, δηλαδή η ακόμα πιο ισχυρή, εντυπωσιακή, πολυτελής και πληρέστερη από άποψη εξοπλισμού νέα γενιά Continental GT.

Παρότι υπάρχει άμεση αισθητική συνέχεια με το προηγούμενο μοντέλο, το νέο έχει σαφώς πιο έντονη προσωπικότητα. Σε αυτό, εμπρός συμβάλλουν τα πάντα κυκλικά αλλά πλέον επηρεασμένα από το πρωτότυπο EXP10 Speed 6 φωτιστικά σώματα, από το πλάι οι πιο έντονοι θόλοι των τροχών, το μακρύτερο μεταξόνιο και τα φαρδύτερα μετατρόχια και πίσω τα νέα φωτιστικά σώματα σε σχήμα αμυγδάλου, με αντίστοιχου σχήματος απολήξεις των εξατμίσεων.

Όπως ήδη αναφέραμε η νέα Continental GT έχει μακρύτερο μεταξόνιο κατά 11 εκατοστά και είναι πιο πλατιά κατά 2,5 εκατοστά. Χρησιμοποιεί το νέο πλαίσιο πάνω στο οποίο η Porsche έχτισε την Panamera δεύτερης γενιάς, ωστόσο εδώ η μείωση του βάρους δεν αποτέλεσε πρώτη προτεραιότητα και έτσι ξεπερνάει κατά πολύ τους 2 τόνους.

Κανένα πρόβλημα φυσικά για τον έξι λίτρων χωρητικότητας W12 κινητήρα του ομίλου VW, ο οποίος εδώ αποδίδει 635 ίππους ισχύος και ροπή 900 Nm. Έτσι η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση μόλις 3,7 δλ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει στα 333 χλμ./ώρα. Ο τεράστιος κινητήρας συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και η ισχύς διανέμεται στους τέσσερις τροχούς.

 

Οι αναρτήσεις της νέας Continental GT περιλαμβάνουν διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, είναι πνευματικές και με ψηφιακό σύστημα ελέγχου της σκληρότητάς τους σε πραγματικό χρόνο.

Ακόμα πιο εντυπωσιακό από το αμάξωμα και τα τεχνικά στοιχεία είναι ωστόσο το εσωτερικό του νέου μοντέλου. Υπόδειγμα ποιότητας και προσοχής στη λεπτομέρεια, διαθέτει οθόνη για το σύστημα multimedia η οποία «χάνεται» πίσω από τις επενδύσεις πραγματικού ξύλου, αν το επιθυμεί ο ιδιοκτήτης, ώστε να μην διαταράσσεται η οπτική τους συνέχεια.

Φινιρισμένο στο χέρι, καθετί στην καμπίνα της Continetnal GT μπορεί να έρθει στις αισθητικές προτιμήσεις του ιδιοκτήτη της χάρη στις αστείρευτες δυνατότητες εξατομίκευσης. Δεν θα μπορούσε φυσικά να είναι αλλιώς, για ένα μοντέλο που, μαζί με τον προαιρετικό του εξοπλισμό, κοστίζει αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!