Από τις πίστες της F1 το υπεραυτοκίνητο της Mercedes-AMG! (pics)

Πέτρος Πιτσίνης
Από τις πίστες της F1 το υπεραυτοκίνητο της Mercedes-AMG! (pics)
Με τεχνολογία κατευθείαν από το μονοθέσιό της, η Mercedes-AMG μας δείχνει το hypercar που ετοιμάζει και μένουμε άναυδοι από τις προδιαγραφές του.

Γνωρίζαμε ήδη ότι η Mercedes-AMG θα φτιάξει ένα πραγματικό αγωνιστικό για το δρόμο και σήμερα είναι η μέρα που το βλέπουμε επίσημα. Οι -όχι και τόσο καλής ποιότητας- φωτογραφίες αποκαλύπτουν ένα δυναμικό και μυώδες αυτοκίνητο, με αμέτρητα αεροδυναμικά βοηθήματα για την ευστάθεια του «τέρατος» στα πολλά χιλιόμετρα και τεράστιες εισαγωγές αέρα που αναλαμβάνουν τη σωστή ψύξη του κινητήρα.

Το Project One, όπως είναι ο κωδικός του, υιοθετεί πολλά από τα μηχανικά μέρη που συναντάμε στο μονοθέσιο του Λιούις Χάμιλτον και του Βάλτερι Μπότας. Για την ακρίβεια η συνολική ισχύς του αυτοκινήτου ξεπερνά τους 1.000 ίππους, ωστόσο ο κυβισμός του μοτέρ αντιστοιχεί σε supermini, καθώς βρίσκεται στα 1.6 λίτρα! O εξακύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας έχει τη δυνατότητα να «στροφάρει» έως τις 11.000 στροφές ανά λεπτό και βέβαια πλαισιώνεται από ένα τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρικό σύστημα, που το εντάσσει στο κλειστό κλαμπ των κορυφαίων υβριδικών hypercars.

Το θερμικό μοτέρ κινεί τους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου σασμάν των οκτώ ταχυτήτων και οι ηλεκτροκινητήρες αναλαμβάνουν την κίνηση του εμπρός άξονα. Οι επιδόσεις φυσικά κόβουν την ανάσα με τα 0-100 χλμ./ώρα να μην απαιτούν περισσότερα από 2,5 δευτερόλεπτα για να γίνουν πραγματικότητα και την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα!

Στο εσωτερικό, δεν βλέπουμε τίποτα παρά δύο ταμπλέτες που παίζουν το ρόλο της κεντρικής οθόνης και του πίνακα οργάνων. Το τιμόνι μοιάζει να έχει ξεπηδήσει και αυτό από την F1 και στην ουσία, κεντρική κονσόλα δεν υπάρχει παρά μόνο μια σειρά από βασικούς διακόπτες. Ακόμη και οι πλάγιοι αεραγωγοί βρίσκονται στις πόρτες και βέβαια, η χρήση ανθρακονημάτων είναι εκτενής για τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Η τιμή του από την άλλη κυμαίνεται σε υψηλότατα επίπεδα, ξεπερνώντας τα 2,25 εκατομμύρια Ευρώ, προ φόρων!

 

Αν το ποσό δεν σας λέει κάτι και είστε έτοιμοι να το «χτυπήσετε», λόγω και των μόλις 1.600 κυβικών, ατυχήσατε, καθώς έχει ήδη εξαντληθεί. Θα παραχθεί σε 275 αντίτυπα και θα μπορεί να βγάλει πινακίδες κυκλοφορίας σε όλες τις χώρες, εκτός της Κίνας. Οι ιδιοκτήτες θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους έως το 2020, δεν θα βγει σε δεξιοτίμονη έκδοση και κάθε περίπου 50.000 χλμ θα χρειάζεται ένα «βαρβάτο» rebuild στον κινητήρα, λόγω των υψηλών φθορών που προκαλούνται από όλη αυτή την ισχύ. Αναμένουμε σύντομα περισσότερες και καλύτερης ποιότητας φωτογραφίες, μαζί με βίντεο.

* Οι φωτογραφίες ανανεώθηκαν με επίσημες, καλύτερης ανάλυσης.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!