Η Peugeot παραδίδει μαθήματα εμπιστοσύνης
Mε πράξεις και όχι με λόγια οικοδομεί η Peugeot μία στέρεη γέφυρα εμπιστοσύνης μεταξύ της ίδιας και των πελατών της. Η μάρκα με σήμα το λιοντάρι είναι η πρώτη και η μόνη – έως τώρα- μαζί με τις «αδελφές» Citroen και DS του γαλλικού ομίλου PSA, που πραγματοποιεί μετρήσεις κατανάλωσης σε ρεαλιστικές συνθήκες και ανακοινώνει τα αποτελέσματα δημόσια. Γιαυτόν τον λόγο εξέλιξε από κοινού με τη μη κυβερνητική οργάνωση ΄΄Transport and Environment’’ (T&A, Mεταφορές και Περιβάλλον) ένα νέο πρωτόκολλο μέτρησης της κατανάλωσης, που ανταποκρίνεται σε μία κανονική οδική συμπεριφορά και απέχει πολύ από τις ισχύουσες τυποποιημένες μετρήσεις της ΕΕ με τις εξωπραγματικά χαμηλές τιμές. Μάλιστα αυτή την εποχή μετρά ο όμιλος PSA τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου στα μοντέλα του και θα ανακοινώσει σύντομα τα αποτελέσματα.
Η Peugeot και συνολικά η PSA εργάζονται εντατικά στη μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα στα μοντέλα τους και κατέχουν κορυφαίες θέσεις μεταξύ των αυτοκινητοκατασκευαστών σε αυτόν τον τομέα. Το 2016 βρισκόταν η μέση τιμή εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα για τον όμιλο PSA στα 102,4 γρ. ανά χλμ., ενώ ο στόχος της εταιρείας είναι να μειωθεί έως το 2020 στα 91 γρ. ανά χλμ., δηλαδή ακόμη χαμηλότερα από τα αυστηρά όρια των 95 γρ. ανά χλμ. που έχει θέσει για τότε η ΕΕ.
Για να μειώσουν οι Γάλλοι την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων από τα αυτοκίνητά τους, εξελίσσουν συνεχώς καινοτόμες τεχνολογίες, όπως είναι για παράδειγμα το φίλτρο συγκράτησης σωματιδίων αιθάλης FAP, οι πρωτοποριακοί ντιζελοκινητήρες της οικογένειας BlueHDi και οι εξαιρετικά αποδοτικοί βενζινοκινητήρες τριών κυλίνδρων Pure-Tech, που βραβεύθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά «Διεθνείς Κινητήρες της Χρονιάς». Μάλιστα το επόμενο διάστημα θα εξοπλιστούν οι πρώτοι τρικύλινδροι, τούρμπο κινητήρες PureTech και οι τετρακύλινδροι κινητήρες ΤΗΡ με νέα εξελιγμένα φίλτρα – παγίδες σωματιδίων για βενζίνη.
Peugeot και Citroen αλλάζουν σελίδα από το 2019 και μετά, οπότε θα λανσάρουν μία σειρά μοντέλων μηδενικών ή εξαιρετικά χαμηλών ρύπων, τα οποία θα βασίζονται σε δύο νέα, προσαρμοζόμενα πατώματα. Η στρατηγική του ομίλου προβλέπει την παρουσίαση επτά Plug-in υβριδικών μοντέλων με βενζινοκινητήρες και τεσσάρων νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων έως το 2021. Και έπεται συνέχεια…
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!