Κατέκτησε και τη Σουζούκα ο Χάμιλτον

Gazzetta team
Κατέκτησε και τη Σουζούκα ο Χάμιλτον
Μόνο η Σουζούκα έλλειπε από το παλμαρέ του Λιούις Χάμιλτον και ο Βρετανός την κατέκτησε και αυτή. Δεύτερος ο Μπότας, τρίτος ο Φέτελ, πολλές οι ποινές στο γκριντ.

Μέχρι πριν το Γκραν Πρι της Ιαπωνίας ο Λιούις Χάμιλτον είχε αφήσει μία πίστα... παραπονεμένη, όσον αφορά τις pole position. Αυτή ήταν η Σουζούκα, όμως τώρα ο Βρετανός την κατέκτησε και αυτή, αφού ήταν άπιαστος στις κατατακτήριες δοκιμές της Ιαπωνίας για να φτάσει τις 71 στην καριέρα του.

Η Mercedes δεν αντιμετώπισε τα προβλήματα της Μαλαισίας και ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν κυρίαρχος καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, τη στιγμή που έκανε και ρεκόρ χρόνου γύρου στη Σουζούκα με 1:27.319.

Μάλιστα, τα «ασημί βέλη» έκαναν το 1-2 με τον Βαλτέρι Μπότας, ενώ η Ferrari υστερούσε σε απόδοση και ο Σεμπάστιαν Φέτελ έμεινε τρίτος, όντας 472 χιλιοστά μακριά από την κορυφή. Βέβαια, θα εκκινήσει δεύτερος, αφού ο Μπότας έχει ποινή πέντε θέσεων λόγω αλλαγής κιβωτίου ταχυτήτων.

Το ίδιο ισχύει και για τον Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος ήρθε έκτος, με τους Ντάνιελ Ρικιάρντο, Μαξ Φερστάπεν να μπαίνουν... σφήνα στα δύο κόκκινα μονοθέσια. Σειρά πήραν οι Εστεμπάν Οκόν, Σέρχιο Πέρεζ, Φελίπε Μάσα, με τον Φερνάντο Αλόνσο να συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα, αν και ο Ισπανός θα δει τα κόκκινα φώτα να σβήνουν από την τελευταία θέση, αφού έχει... καμπάνα 35 θέσεων.

 

Εκτός δεκάδας έμειναν οι Στόφελ Φαντόρν, Νίκο Χούλκενμπεργκ, Κέβιν Μάγκνουσεν, Τζόλιον Πάλμερ, Κάρλος Σάινθ, ενώ από το Q1 αποκλείστηκαν οι Ρομάν Γκροζάν, Πιερ Γκασλί, Λανς Στρολ, Μάρκους Έρικσον και Πασκάλ Βερλάιν. Αυτό ολοκληρώθηκε πρόωρα, αφού 1:18 πριν το φινάλε είχαμε κόκκινες σημαίες και διακοπή.

Ο λόγος ήταν ότι ο Γκροζάν έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην αρχή της προσπάθειάς του, με αποτέλεσμα να καταλήξει στις μπαριέρες. Τέλος, ποινές έχουν και οι Σάινθ, Πάλμερ, με το γκριντ να τροποποιείται αρκετά ενόψει του αγώνα της Κυριακής (8/10).

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

Χάμιλτον Mercedes 1:29.047 1:27.819 1:27.319 18 γύροι

Μπότας Mercedes 1:29.332 1:28.543 1:27.651 17 γύροι

Φέτελ Ferrari 1:29.352 1:28.225 1:27.791 19 γύροι

Ρικιάρντο Red Bull 1:29.475 1:28.935 1:28.306 13 γύροι

Φερστάπεν Red Bull 1:29.181 1:28.747 1:28.332 12 γύροι

Ραϊκόνεν Ferrari 1:29.163 1:29.079 1:28.498 15 γύροι

Οκόν Force India 1:30.115 1:29.199 1:29.111 16 γύροι

Πέρεζ Force India 1:29.696 1:29.343 1:29.260 17 γύροι

Μάσα Williams 1:30.352 1:29.687 1:29.480 16 γύροι

Αλόνσο McLaren 1:30.525 1:29.749 1:30.687 13 γύροι

Φαντόρν McLaren 1:30.654 1:29.778 11 γύροι

Χούλκενμπεργκ Renault 1:30.252 1:29.879 10 γύροι

Μάγκνουσεν Haas 1:30.774 1:29.972 11 γύροι

Πάλμερ Renault 1:30.516 1:30.022 10 γύροι

Σάινθ Toro Rosso 1:30.565 1:30.413 11 γύροι

Γκροζάν Haas 1:30.849 5 γύροι

Γκασλί Toro Rosso 1:31.317 7 γύροι

Στρολ Williams 1:31.409 6 γύροι

Έρικσον Sauber 1:31.597 7 γύροι

Βερλάιν Sauber 1:31.885 7 γύροι

Q1 107%: 1:35.280

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!