Αγχολυτική η μεγάλη μπαταρία στο νέο BMW i3

Γιώργος Βαρίνος
Αγχολυτική η μεγάλη μπαταρία στο νέο BMW i3
Η ηλεκτροκίνητη BMW i3 υπόσχεται με τη μπαταρία των 94Ah αυτονομίες άνω των 200 χιλιομέτρων, που διαλύουν το άγχος της καθημερινής φόρτισης. Είναι όντως έτσι τα πράγματα;

Όταν ανάβει η ένδειξη στάθμης του καυσίμου σε ένα αυτοκίνητο συμβατικής τεχνολογίας, αρχίζουν να μας ζώνουν τα φίδια. Όταν όμως βλέπεις σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο να αδειάζει η μπαταρία του και να βρίσκεται ακόμη στο δρόμο, τότε έχεις κάθε λόγο να τα βάψεις μαύρα, καθώς πρέπει να ανακαλύψεις άμεσα μία εύκολα προσβάσιμη πρίζα. Αν έχει και κάποια καφετέρια δίπλα της, ακόμη καλύτερα, γιατί η φόρτιση ενός ηλεκτροκίνητου Ι.Χ. διαρκεί ώρες.
Τέρμα σε αυτό το άγχος έρχεται να δώσει η μεγαλύτερη μπαταρία των 94Ah, με την οποία εφοδιάζεται η ηλεκτροκίνητη BMW i3. Όχι βέβαια 100%, όμως οι Βαυαροί υπόσχονται πραγματικές αυτονομίες άνω των 200 χλμ. (έως 300 χλμ. με ιδανικές συνθήκες), οπότε υπάρχουν μεγάλα περιθώρια για χρήση του μοντέλου με το φουτουριστικό ντιζάιν, χωρίς να σκέφτεσαι συνέχεια τη φόρτισή του.
Για να σας λύσουμε την απορία, στη διάρκεια της δοκιμής μας καλύψαμε με την BMW i3 σχεδόν 240 χιλιόμετρα πριν αδειάσει η μπαταρία της. Αυτό οφείλεται μεταξύ άλλων στην επιλογή του προγράμματος EcoPro, το οποίο εξοικονομεί ενέργεια, χωρίς να ευνουχίζει τις γρήγορες επιδόσεις του τετραθέσιου μοντέλου. Ναι, όσο και αν ακούγεται παράταιρο, η ηλεκτρική BMW i3 επιταχύνει σαν καταπέλτης...

Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!