Διαφορετική και ικανή
Και τι σημαίνει κανονική θα μου πείτε... Αυτή που δεν είναι τσόπερ αλλά έχει πιό όρθια θέση οδήγησης, τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα πιο πίσω και η αίσθηση πλησιάζει περισσότερο ένα cafe racer κάτι που βεβαίως «φωνάζουν» οι καθρέπτες τύπου Bar End, που είναι τοποθετημένοι στις άκρες των σκριπ. Η Street Rod, χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη της Street 750 με ένα διαφορετικό πλαίσιο, διαφορετικό στήσιμο και κινητήρα με περισσότερη δύναμη.
Οι ουσιαστικές αλλαγές του προσφέρουν έναν πολύ πιο σπορτίφ χαρακτήρα με σπορ δυνατότητες.
Αυτή η μοτοσυκλέτα είναι πολύ σημαντική για την Harley Davidson. Είναι η μοτοσυκλέτα που θα την κάνει γνωστή σε ένα νέο κοινό. Στο κοινό που από το scooter ή το παπί, θα ανέβει κατηγορία. Με τρομερά οικονομική τιμή των 8.990€ μπορεί να μπει στο premium club των ιδιοκτητών Harley. Μα μπορεί να γίνει αυτό; Μπορεί πιστεύουμε αν και θέλει ένα παγκόσμιο marketing σε συνδυασμό με χρόνο.
Οπτικά η Steet Rod δεν εντυπωσιάζει αν και υπάρχουν σημεία εντυπωσιασμού όπως το μεγάλο ψυγείο που δηλώνει πως είναι υγρόψυκτη. Το ίσιο τιμόνι και η όρθια θέση σε συνδυασμό με την σωστή θέση των ποδοστηρίων δίνει μια φυσιολογική θέση οδήγησης. Η χαμηλή σέλα θα βολέψει και χαμηλά αναστήματα. Σε όρθια θέση, με το πόδι να πατάει στην άσφαλτο...
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!