Στο πνεύμα της εποχής (pics)
Αισθητικά το SUV της Ford είναι κομψό και μόνο τα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος ενδεχομένως να ξενίσουν με το σχήμα τους. Από εκεί και πέρα, το αμάξωμα αποπνέει στιβαρότητα και ασφάλεια, με τους «ώμους» να βρίσκονται αρκετά ψηλά, ορίζοντας έτσι και στενά παράθυρα.
Στο εσωτερικό, λίγο πολύ η εικόνα είναι γνώριμη. Εδώ συγκεντρώνονται όμως και οι περισσότερες ενστάσεις, αφού στο συγκεκριμένο τομέα κάποιος νεωτερισμός ή έστω μία διαφοροποίηση από τη γνωστή οικογενειακή γραμμή θα ήταν παραπάνω από ευπρόσδεκτη. Η συνολική εικόνα, πάντως, υποβάλλει μία ποιοτική εντύπωση, που επιβεβαιώνεται και εν κινήσει, εκεί που η παντελής απουσία τριγμών «μιλά»για το επίπεδο της κατασκευής.
Πέραν των παραπάνω οι επιβάτες του νέου Kuga έχουν στη διάθεσή τους ένα πιο άνετο εσωτερικό χάρη στην αύξηση κατά 81 χιλιοστά του συνολικού μήκους του αμαξώματος, το οποίο φτάνει τώρα τα 4.524 χιλ., ενώ το μεταξόνιο παρέμεινε ίδιο (2.690 χιλ.) Η αύξηση του ωφέλιμου χώρου εντοπίζεται κυρίως σε ότι αφορά τα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ έχει αυξηθεί στα 456 λίτρα που μπορεί να φτάσουν τα 1.653 λίτρα. ανάλογα με τη θέση της πλάτης του πίσω καθίσματος.
Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων ανήκει στην οικογένεια EcoBoost, είναι ίδιος με αυτόν του Focus, διαθέτει άμεσο ψεκασμό και με τη βοήθεια του υπερτροφοδότη αποδίδει 150 ίππους και 24,5 χλγμ ροπής από τις 1.600-4.000 σ.α.λ. Τα παραπάνω νούμερα υπόσχονται καλές επιδόσεις (9,7” για τα 0-100 χλμ./ώρα και 195 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα) και αυτό εισπράττεις, αφού αυτές βρίσκονται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Ο κινητήρας είναι εύρωστος από χαμηλά και τραβάει απροβλημάτιστα σε όλη την κλίματα των στροφών. Σε συνδυασμό και με το καλά κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο, που έχει έναν απόλυτα θετικό επιλογέα, τα προσπεράσματα γίνονται γρήγορα και με ασφάλεια. Βέβαια, πιέζοντας το Kuga είναι λογικό να αυξανεται και η κατανάλωση. Μπορεί η Ford να τονίζει ότι με τον συγκεκριμένο κινητήρα το αυτοκίνητο είναι κατά 25% πιο οικονομικό, επιτυγχάνοντας κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ. στην προσθιοκίνητη έκδοση (CO2: 154 γρ./χλμ.), αλλά ακόμα και με μη ρεαλιστικούς ρυθμούς οδήγησης η κατανάλωση δεν πέφτει από τα 8 λίτρα/100 χλμ.
Στο μικρότερο, από άποψης ιπποδύναμης, Kuga υπάρχουν κάποιες σημαντικές διαφορές, όπως η έλλειψη της τετρακίνησης, που στερούν ένα μέρος από το SUV χαρακτήρα του. Με άλλα λόγια, η κίνηση περιορίζεται σε πιο σταθερές επιφάνειες, μένει όμως το πλεονέκτημα των 197 χιλιοστών από το έδαφος, το οποίο, εδώ που τα λέμε, είναι στην πράξη το πιο εκμεταλλεύσιμο στοιχείο από τα αυτοκίνητα του είδους. Οδηγώντας πάντως το προσθιοκίνητο Kuga διαπιστώνει κσνείς το πόσο καλή δουλειά έχουν κάνει οι άνθρωποι της Ford σε ότι αφορά τη συμπεριφορά του στο δρόμο, καθώς η ρύθμιση της ανάρτησης δεν αφήνει κανένα μεμπτό σημείο.
Με το όφελος της κρατικής απόσυρσης, το νέο Ford Kuga 1,6T EcoBoost στην προσθιοκίνητη έκδοση Trend ξεκινά από τα 24.034 ευρώ, ενώ παράλληλα προσφέρει ένα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 7 αερόσακους, σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP, καθώς και cruise control.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!