Kawasaki W 800. Μοντέρνα αλλά κλασική!

Η μετενσάρκωση της W1 του 1966, ονομάζεται W800. Διαθέτει 150 περισσότερα κυβικά, σχεδόν ίδιο εμφανισιακά μοτέρ και απευθύνεται στους εραστές των ρετρό μοτοσυκλετών.

Η Kawasaki θέλοντας να δημιουργήσει μιά νέα διαχρονική μοτοσυκλέτα που να διαθέτει στενούς σχεδιαστικούς δεσμούς με το παρελθόν παρουσίασε την W800. Η W800 οπτικά και σχεδιαστικά προέρχεται από άλλη εποχή που ξυπνά μνήμες μιας εποχής που δεν υπάρχει πια. Οι νέοι ανακαλύπτουν το Rock n' Roll και οι μεγαλύτεροι τους ονομάζουν γιε-γιέδες! Aν και εμφανισιακά η W800, πλησιάζει πολύ την W1 650 του 1966, εν τούτοις πρόκειται για μια απόλυτα μοντέρνα σε κατασκευή μοτοσυκλέτα. Οι περισσότερο σχετικοί θα το καταλάβουν αμέσως μόλις παρατηρήσουν το πλευστό εμπρός διασκόφρενο, αλλά γενικά είναι δύσκολο κάποιός μη μυημένος να καταλάβει πως πρόκειται για μοντέρνα κατασκευή. Με το χρώμιο να κυριαρχεί σχεδόν παντού, στα όργανα, στο στρογγυλό φανάρι, στους κυλίνδρους, στις εξατμίσεις, στους καθρέπτες, στα φτερά, στο ρεζερβουάρ, ακόμα και στο ανάγλυφο λογότυπο, η W800 φωνάζει την διαφορετικότητά της. Ο ιδιαίτερος δικύλινδρος κινητήρας των 773 κ.εκ.είναι το πιο χαρακτηριστικό σημείο της μοτοσυκλέτας. Παράξενα τοποθετημένος σε θέση προσοχής, με τους κυλίνδρους απόλυτα όρθιους, θυμίζει αρκετά τον κινητήρα της W1, κυρίως λόγω των χαρακτηριστικών ψυκτρών στις εξόδους των εξατμίσεων. Το βασικό του γνώρισμα είναι η ύπαρξη ενός μόνο εκκετροφόρου επικεφαλής που παίρνει κίνηση μέσω ενός άξονα και κωνικών γραναζιών όπως περίπου γυρίζει μια σούβλα σε ένα grill. Παρ' όλα αυτά μόνο αυτό το χαρακτηριστικό έρχεται από το παρελθόν. Η τροφοδοσία, για να εναρμονιστεί με τις προδιαγραφές της ΕΕ έχει αφεθεί σε ένα μοντέρνο σύστημα ψακασμού που όταν η μοτοσυκλέτα είναι κρύα κρατά για λίγο χρονικό διάστημα τις στροφές πιο ψηλά προσομοιάζοντας το άνογμα ενός τσοκ!!! Πράγμα που φυσικά δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα, άσχετα αν το ζητούμενο είναι το ίδιο, να ζεσταθεί γρήγορα ο κινητήρας... Οι 48 ίπποι είναι λίγοι για τα 217 κιλά, αλλά την κατάσταση σώζουν τα 6 κιλά ροπής (6.1 χλγμ.) στις 2.500 στροφές. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει συμβατικές λύσεις στις αναρτήσεις με απλό τηλεσκοπικό πηρούνι εμπρός, και διπλά ελατήρια-αμορτισέρ πίσω, αλλά επειδή είναι μοντέρνας κατασκευής και σχεδίασης δεν έχουν να ζηλέψουν στην λειτουργία τους ακόμα και από μοντέρνες λύσεις αναρτήσεων. Τα 14 λίτρα του τεπόζιτου αρκούν ακόμα και για μεγάλα ταξίδια και θα βγάλουν εύκολα μια αυτονομία πάνω από 220 χιλιόμετρα αν και αυτό έχει να κάνει με τοπόσο πιέζει κανείς το παλιό σε σχεδίαση μοτέρ. Την επιβράδυνση έχει αναλάβει εμπρός ένα πλευστός δίσκος 300 χιλιοστών ενώ πίσω βρίσκουμε ένα αρχαίο σε όψη μεν, ικανοποιητικό σε απόδοση δε, ταμπούρο 160 χιλιοστών. Το κιβώτιο δίνει μια πρόσθετη αίσθηση ρετρό καθώς δεν είναι απόλυτα συνεργάσιμο αλλά το διασκεδάζεις καθώς δίνει χαρακτήρα στην όλη κατασκευή. Οι τροχοί δια θέτουν ακτινικές ζάντες 18 και 19 ιντσών πίσω και εμπρός με αλουμινένια ωστόσο στεφάνια.

Η W800 σαφέστατα είναι μια ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα. Δεν απευθύνεται σε μη ψαγμένους καταναλωτές. Απευθύνεται στους εραστές του κλασικού που βέβαια θα ήθελαν την απροβλημάτιστη χρήση μια μοντέρνας μοτοσυκλέτας.
Για το 2014 η W800 προσφέρεται μόνο σε μπλέ χρώμα.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!