Η πατέντα αφορά σε κατασκευή «...εσωτερικής καύσης μοτέρ, με τους κυλίνδρους σε διάταξη “V”» όπως φαίνεται και από το παραπάνω σχέδιο. Ο Ιταλός εφευρέτης Favaretto Fabrizio εξηγεί πως ο σχεδιασμός του κινητήρα εκμηδένισε ουσιαστικά την ανάγκη για εξισορρόπηση του άξονα, προσθέτοντας «εξισορροπιστικές μάζες» στο στροφαλοφόρο με αποτέλεσμα να μειωθεί το βάρος αλλά και οι παλινδρομικές δυνάμεις αδράνειας. Παράλληλα, η Ferrari πατένταρε και το όνομα «Cavallino» - στα ιταλικά το πόνυ - με τα σχετικά έγγραφα να αναφέρουν ότι θα χρησιμοποιηθεί σε όχημα. Η εταιρεία δεν έχει πάρει θέση για το συγκεκριμένο όνομα κι έτσι δεν γνωρίζουμε αν θα συσχετίζεται με το V-Twin project της. Στο παρελθόν έχει υπάρξει μόνο μία επίσημη μοτοσυκλέτα της Ferrari, αυτή που κατασκεύασε η David Kay Engineering (αλουμινένιο σώμα, 900cc εν σειρά τετρακύλινδρος με απόδοση 105 ίππων) και πήρε την έγκριση να φέρει το σήμα της εταιρείας. Αρχικά βγήκε στο ebay για 320.000€ περίπου, αλλά δεν πωλήθηκε και κατέληξε σε δημοπρασία όπου ο τυχερός ιδιοκτήτης της έγινε «φτωχότερος» κατά 108.000€!
Έτοιμη η Ferrari για δημιουργία μοτοσυκλέτας
Η Ferrari κατέθεσε τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να πατεντάρει έναν V-Twin κινητήρα, κάτι που υποδεικνύει ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να δούμε μοτοσυκλέτα από τον Ιταλό κατασκευαστή!
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!