Με όπλο το στυλ
Ξεκίνησε την ζωή του ως Forza 250 τo 2005, ενώ δέχθηκε μερικές βελτιώσεις το 2008 και ονομάστηκε Forza Z. Ωστόσο η τελευταία έκδοση του πετυχημένου αυτού scooter, ταιριάζει καλύτερα στους Ευρωπαικούς δρόμους και η περισσότερη ισχύς, τροποποίησε και τον χαρακτήρα του, που πλέον έγινε περισσότερο σπορτίφ. Στην σχετικά επίπεδη, Iαπωνία με τους εκπληκτικούς δρόμους, το Honda Forza Z 250 συνεχίζει την καλή πορεία του ως ένα από τα πιο ποιοτικά scooter στην κατηγορία.
Το νέο Honda NSS 300 Forza, όπως είναι ολόκληρο το όνομά του, κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη. Είναι μακρύ και χαμηλό, με φαρδιά μάσκα και χαμηλή ζελατίνα καθώς έχει υιοθετήσει την σχεδιαστική φιλοσοφία των γιαπωνέζικων, custom scooters!
Tο Forza δανείζεται αυτούσιο το πακέτο κινητήρα μετάδοσης από το SH 300. Πρόκειται για έναν εξαιρετικά μοντέρνο κινητήρα που έχει σχεδιαστεί από την ίδια ομάδα που σχεδίασε τον κινητήρα του Motocross CRF 250 R! Mε 279 κ.εκ. χωρητικότητα, ο κινητήρας που είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος με 4 βαλβίδες και 1 ΕΕΚ, και με ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI. αποδίδει 23.0 ίππους με ροπή 2,6 χιλιογραμμόμετρων που κρίνεται ικανοποιητική για τον χαρακτήρα του. Βεβαίως δεν καίει τίποτε καθώς η Honda αναφέρει κατανάλωση 3.2 λίτρων στα 10 χιλιόμετρα, πετυχαίνοντας έτσι θεωρητική αυτονομία 350 χιλιομέτρων, από το ρεζερβουάρ των 11.6 λίτρων του. Φυσικά σε περίπτωση μεταφοράς και δεύτερου ατόμου... Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή του Honda 300 Forza, στο περιοδικό inMotion. Eδώ!
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!