Kawasaki KLX 250

Γιώργος Βαρίνος
Kawasaki KLX 250
H εξέλιξη της συγκεκριμένης κατηγορίας μοτοσυκλετών, έχει παγώσει τα τελευταία 25 χρόνια. Απλά η ποιότητα βελτιώνεται. Το KLX250 είναι ένα χαρακτηριστικό δείγμα με κορυφαία ποιότητα και μεγάλες δυνατότητες.

Tο KLX250 είναι ένα τυπικό παράδειγμα της κατηγορίας των «ψευτοεντούρο». Αν και από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, η κατηγορία πρακτικά εξαφανίστηκε, από τις αρχές της δεκαετίας του 2010, επαναλανσαρίστηκε με την Honda μάλιστα να παρουσιάζει μια αντίστοιχη μοτοσυκλέτα με μόνη διαφορά το αλουμινένιο πλαίσιο. Αν γυρίσετε 25 χρόνια πριν, θα βρείτε παρόμοιες μοτοσυκλέτες να διαθέτουν και οι 4 ιάπωνες κατασκευαστές, με μόνη διαφορά από τις μοντέρνες, τα αναλογικά -τότε- όργανα. Η τεχνολογία λοιπόν έχει πιάσει ταβάνι, με ανεστραμένα πηρούνια, δισκόφρενα εμπρός και πίσω, αλουμινένια ψαλίδια, υγρόψυξη και διπλούς εκκεντροφόρους σε κυλινδροκεφαλές με 4 βαλβίδες. Πάμε να δούμε την συγκεκριμένη «ψευτοεντούρο» που όπως είπαμε, αποτελεί την επιτομή της κατηγορίας. Το Κawasaki KLX 250, διαθέτει ένα περιορισμένων διαστάσεων και βάρους, περιμετρικό πλαίσιο που συνδυάζει κοιλοδοκούς τετραγωνικής και κυκλικής διατομής από χρωμιομολυβδαινιούχο ατσάλι υψηλής αντοχής. Η γωνία κάστερ των 26.5o και το κοντό μεταξόνιο συμβάλλουν στον γρήγορο χειρισμό, ενώ η υψηλή ακαμψία του πλαισίου εξασφαλίζει μεγάλη σταθερότητα στις ευθείες. Το νέο ελαφρύ και ιδιαίτερα άκαμπτο αλουμινένιο ψαλίδι διατομής D συμβάλλει στη μείωση της μη αναρτώμενης μάζας. Οι νέοι αγωνιστικού -τύπου KX- τεντωτήρες αλυσίδας, επιτρέπουν την ακριβή ρύθμιση της αλυσίδας, βοηθώντας την ελαχιστοποιήση της απώλειας ισχύος στο σύστημα μετάδοσης. Το χαμηλότερο ύψος σέλας διευκολύνει τους αναβάτες να ακουμπήσουν...

Διαβάστε εδώ ολόκληρη την δοκιμή στο περιοδικό inMotion.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!