Αυτόματη ευχαρίστηση
H Honda ανανεώνει το NC-X, με ελάχιστα στοιχεία να έχουν αλλάξει σε τέτοιο σημείο που είναι δύσκολο να ξεχωρίσει κάποιος με μιά ματιά, ποιό είναι ποιό ποιο. Οι κυριώτερες αλλαγές, έχουν γίνει στον καταπληκτικό κινητήρα του, με την έξυπνα σχεδιασμένη δικύλινδρη διάταξη σε σειρά. Πλέον είναι ισχυρότερος λόγω αύξησης του κυβισμού, με αισθητά λιγότερους κραδασμούς, νέο καλύτερο και πιο μπάσο ήχο και αλλαγές στο πρόγραμμα του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου αυτόματου κιβωτίου (DCT) με τους δύο συμπλέκτες.
Οπτικά η μοτοσυκλέτα είναι ένα παράξενο αμάλγαμα από διάφορα μοτοσυκλετιστικά είδη αλλά πάντως χωμάτινη δεν την λες... Ένα supermoto με τουριστάδικο χαρακτήρα, είναι η περιγραφή που της ταιριάζει καλύτερα.
Oι αλλαγές δεν είναι εύκολα αντιληπτές από τον μη μυημένο στην ΝC750 και εστιάζονται στον κινητήρα, που από 670 κ.εκ. ανέβηκε στα 745 κ.εκ., στην ισχύ που από τους 48 ίππους έφτασε στους 55 ίππους και η ροπή που βελτιώθηκε από τα 60 στα 68 Nm.
Αρχικά η έλλειψη συμπλέκτη ή λεβιέ φρένου (όπως συμβαίνει στα scooter) σε μπερδεύει. Βλέπεις το σκριπ άδειο και όλο αναρωτιέσαι «διάολε έσπασε?», βάζεις πρώτη και ξεκινάς. Από εκεί και πλέον η μοτοσυκλέτα αναλαμβάνει μόνη της τις αλλαγές ταχυτήτων, αφήνοντάς σε στο περιθώριο της . Στην πρώτη βόλτα είχα φρικάρει. Τίποτε δεν μου άρεσε. Την έδωσα σε έναν φίλο μου που οδηγεί μεγάλο scooter και o έρωτας με την NC750X DCT ήταν ακαριαίος... Πήγα μερικές διαδρομές μπας και αλλάξω γνώμη... τίποτε. Συνέχισα να νιώθω περίεργα...
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!