Honda Civic 1.6 i-DTEC
Την πρώτη φορά που οδήγησα το 1.6 Diesel, χρειάστηκε να τσεκάρω πως όντως ο κινητήρας, ήταν diesel και όχι βενζίνης. Ο λόγος ήταν η παράξενη ησυχία στο εσωτερικό του. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή τα πράγματα. Το Honda Civic παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2011 και αμέσως έγινε ένα από τα πιο αγαπητά αυτοκίνητα της κατηγορίας. Πρακτικό και αρκετά ευρύχωρο, το 2013 μάλιστα απέκτησε και τον νέο πετρελαιοκινητήρα 1.6 i-DTEC, που ακολουθούσε την φιλοσοφία Earth Dreams Technology της Honda.
Εξωτερικά η σχεδίαση είναι τολμηρή, εσωτερικά όμως, φτάνει στα άκρα, αγγίζοντας τον φουτουρισμό.
Ειδικά για το «γραφείο» του οδηγού, που εκεί η σχεδίαση χαρακτηρίζεται διαστημική. Βεβαίως, η προαναφερόμενη ησυχία οφείλεται στις αρκετές βελτιώσεις για περιορισμό των εισερχόμενων θορύβων στην καμπίνα, αλλά κυρίως χάρις του συστήματος Active Noise Cancellation (ANC). Ειδικά τοποθετημένα μικρόφωνα, καταγράφουν τους ήχους από τον κινητήρα και την εξάτμιση το δίνουν στον ενισχυτή με ανεστραμένη φάση με αποτέλεσμα οι δύο ήχοι, αυτός που ακούγεται από τον κινητήρα και αυτός που αναπαράγεται από τα ηχεία να αλληλοεξουδετερώνονται στα αυτιά μας.
Ο κινητήρας 1.6 i-DTEC είναι o ελαφρύτερος κινητήρας Diesel στην κατηγορία του. Αποδίδει 120 ίππους και προσφέρει μέγιστη ροπή 300Nm, ενώ σύμφωνα με την Honda προσφέρει και... Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!