Enter Sport

Γιώργος Βαρίνος
Enter Sport
Για το 2014 η Honda αύξησε στα 300 από τα 250 τα κυβικά του μοντέλου που φιλοδοξεί να εισάγει κάθε αναβάτη στον κόσμο της σπορ μοτοσικλέτας, αλλά σε μεγαλύτερο ποσοστό την απόλαυση της οδήγησης.

Αν σας άρεσε το CBR 250, το CBR 300R θα σας συναρπάσει. Δίχως αμφιβολία το όνομά του δείχνει πολύ πιο επιθετικό από την αισθητική του, ενώ αυτοί που ξέρουν αντιλαμβάνονται εκ των προτέρων ότι με
ένα κύλινδρο 286 κ.εκ., έστω υγρόψυκτο, κάτω από τα πόδια τους, δεν θα νοιώσουν την απόλυτη σπορ αίσθηση οδήγησης. Από την άλλη πλευρά το 300 είναι μια πολύ θετική εξέλιξη, καθώς, πέραν του γεγονότος ότι τα κυβικά του μοντέλου αυξήθηκαν μόλις κατά 37, η ισχύς σκαρφάλωσε στους 30,4 ίππους (από 26,5 του 250) και αυτό αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο απόλαυσης της καθημερινής οδήγησης.
Παρότι τεχνολογικά το CBR 300R βασίζεται εν πολλοίς στο CBR250 (πλαίσιο ατσάλινο, συμβατικές μη ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, μονοκύλινδρος τετραβάλβιδος κινητήρας) μια σημαντική διαφορά έρχεται να διαχωρίσει το χαρακτήρα των δύο μοντέλων και αφορά στην αισθητική. Το νέο 300 δανείζεται όλο το flair των μεγαλύτερων CBR 600RR και 1000, ενώ το 250 αντέγραφε τα λιγότερο σπορ και περισσότερο touring μοντέλα με... Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή της Honda CBR 300R, εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!