Γυμνή γεμάτη καμπύλες

Γιώργος Βαρίνος
Γυμνή γεμάτη καμπύλες
Οδηγούμε την νέα μεσαία Monster και ανακαλύπτουμε την αγνή μοτοσυκλετική φιλοσοφία που προσφέρει. Όπλα της η εξωφρενική ποιότητα, η «τσιμέντο» αίσθηση και o πληθωρικός χαρακτήρας.

To πρώτο χαρακτηριστικό που παρατηρείς στην μοτοσυκλέτα, είναι φυσικά η γνωστή ποιότητα Ducati. Περισσότερο με γλυπτό μοιάζει παρά με λειτουργικό όχημα. Καθώς ο υπεύθυνος της Ducati στο κατάστημα της Καλλιρόης, Ζαρέ Καπαματζιάν ολοκληρώνει τις γραφειοκρατικές διαδικασίες παράδοσης, παρατηρώ με δέος το φινίρισμα και την προσοχή στην λεπτομέρεια κάθε σημείου της «μικρής» Monster 821. Διάολε, αυτό το πράγμα, θα το ήθελα στο σαλόνι μου. Σε αυτόν τον τομέα, της εμφανούς ποιότητας και του φινιρίσματος, οι Ιταλοί (που ανήκουν στους Γερμανούς) δεν παίζονται. Μόλις πάρει εμπρός η μικρή 821, σε συνεπαίρνει ο ήχος της εξάτμισης. Είναι δυνατός και «βρώμικος» ανακατεμένος με μηχανικούς ήχους από το Desmo.
Η Ducati Monster 821, είναι η ίδια στην ουσία μοτοσυκλέτα με την 1200, αλλά με τον μικρότερο οκταβάλβιδοκινητήρα των 821 κ.εκ. που χρησιμοποιεί και η Ducati Hypermotard.
Πρόκειται για έναν κινητήρα V2 υγρόψυκτο, Desmo, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους Testastretta 11° και τον «έξυπνο» συμπλέκτη APTC της Ducati, που προσφέρει λιγότερο φρένο από τον κινητήρα. Η ισχύς τοποθετείται πλέον στους 112 ίππους στις 9.250 στροφές και πιστέψτε μας, είναι υπεραρκετοί!
Το πλαίσιο είναι τύπου trellis, με χρωμιωμολυβδαινιούχους σωλήνες και... Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!