Suzuki Address με 1.795€

Suzuki Address με 1.795€
Ξεκίνησαν στην ελληνική αγορά οι πωλήσεις του νέου scooter 113 κ.εκ. της Suzuki σε τιμή έκπληξη.

Το 1987, όταν και εμφανίστηκε το πρώτο Address, η Suzuki λανσάρισε έναν μεγάλο αποθηκευτικό χώρο σε μία μικρού κυβισμού μοτοσικλέτα. Αν και η άνεση αποτελούσε ένα σπάνιο χαρακτηριστικό 28 χρόνια πριν, η σειρά των Address ήταν η πρώτη που έφερε αυτό το χαρακτηριστικό στην κατηγορία. Με πάνω από 640.000 πωλήσεις το Address ξεπέρασε κατά πολύ την τάση της εποχής του και το όνομά του έγινε σε ολόκληρο τον κόσμο συνώνυμο της αστικής μετακίνησης.

Με το motto Urban Legend, σχεδόν τρεις δεκαετίες μετά, το Address ξεκινά μια νέα πορεία στην αγορά, έχοντας ανασχεδιαστεί πλήρως και σε συνδυασμό με την νέα τεχνολογία του κινητήρα του, προσφέρει επιδόσεις, αξιοπιστία, οικονομία καυσίμου, ηλεκτρονικό ψεκασμό και μια σειρά από άλλες καινοτομίες που στόχο έχουν την άνεση, το στιλ και τη χρηστικότητα στις εντός πόλης μετακινήσεις.

Κομψό, με χαμηλό βάρος και άμεση επιτάχυνση εξαιτίας του μηχανολογικού του σχεδιασμού, προσφέρει ταυτόχρονα στον αναβάτη απαράμιλλη οικονομία καυσίμου που σε συνδυασμό με τον αποθηκευτικό χώρο των 20,6lt το κάνουν ασυναγώνιστο. Ο κινητήρας με χωρητικότητα 113 κε.κ. θέτει νέα πρότυπα, αφού η κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 1,96 lt / 100 km και προσφέρει δυνατή επιτάχυνση ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Προκειμένου να πετύχουν αυτήν την απόδοση των 51 km/Lt καυσίμου, οι μηχανικοί της Suzuki τροποποίησαν το θάλαμο καύσης για να πετύχουν μια ομογενοποιημένη καύση και προχώρησαν σε νέο σχεδιασμό των κινούμενων μερών του κινητήρα ώστε να υπάρξει μείωση των τριβών. Ένα στοιχείο πρακτικότητας στο ρεζερβουάρ του Address, όπου με χωρητικότητα 5,2 lt και σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου η αυτονομία μπορεί να φτάσει τα 265 km. Επιπρόσθετα στοιχεία που βελτιστοποιούν την καθημερινή χρήση με το Address είναι:

 

• 20,6L αποθηκευτικός χώρος κάτω από το κάθισμα

• Μεγάλες αποθηκευτικές θήκες στην κολώνα του τιμονιού (χωρίς μάλιστα η δεξιά θήκη να μειονεκτεί σε χωρητικότητα εξαιτίας της κλειδαριάς)

• Μεγάλο επίπεδο πάτωμα

  • Κάλυμμα της κλειδαριάς της μίζας με ταυτόχρονο άνοιγμα της σέλας (μια κίνηση για τον αναβάτη σε σχέση με τον ανταγωνισμό όπου εκεί ο αναβάτης πρέπει να κάνει δυο κινήσεις για να ανοίξει την σέλα)

• Άγκιστρο με βαθύ άνοιγμα και μέγιστο βάρος 1,5 kg

• Δυο χοντρά άγκιστρα για δύο full face κράνη

• Αναδιπλούμενα ποδωστήρια

• Κεντρικό και πλαϊνό σταντ στο βασικό εξοπλισμό

• Στενός σχεδιασμός πλαισίου για ευελιξία κινήσεων

• Κλείδωμα πίσω φρένου

• Μεγάλη σχάρα φόρτωσης στο βασικό εξοπλισμό

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!