Ηλεκτρική μοτοσικλέτα από την BMW
Με την εμπειρία από την κατασκευή των μοντέλων i3 και i8, η BMW προχωρά πλέον και στην ερευνητική κατασκευή μιας πλήρως ηλεκτρικής μοτοσικλέτας, της eRR. Βασισμένη στο πλαίσιο και στις αναρτήσεις της κορυφαίας superbike της εταιρείας, της 1000RR, η ηλεκτρική εκδοχή της διατηρεί όλα τα περιφερειακά εκτός του κινητήρα και του ρεζερβουάρ φυσικά, ενώ προστίθεται η απαραίτητη συστοιχία μπαταριών τεχνολογίας ιόντων λιθίου. Η eRR είναι μια κοινή προσπάθεια της BMW και του πολυτεχνείου του Μονάχου για την υλοποίηση μιας πραγματικά συναρπαστικής σπορ μοτοσικλέτας, αλλά με ηλεκτρική κίνηση. Όπως υποστηρίζει η εταιρεία, στην επιτάχυνση και μέχρι τα χιλιόμετρα να φτάσουν στο επίπεδο των 60-90, η ηλεκτρική RR δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τη συμβατική αδελφή της με την κορυφαία ισχύ των 200 ίππων. Μάλιστα, είναι ακόμα πιο γρήγορη. Ωστόσο το ζήτημα είναι η διαχείριση του επιπρόσθετου βάρους των συσσωρευτών καθώς και η κατανάλωση ηλεκτρικής ισχύος στις μεγάλες ταχύτητες, η οποία αυξάνεται εκθετικά μειώνοντας την αυτονομία κατακόρυφα. Ας ελπίσουμε ότι η BMW θα βρει σύντομα τις σωστές λύσεις στα προβλήματα και μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα με τα σήματά της θα βγει στην παραγωγή.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!