Χαμηλά κυβικά, υψηλά στάνταρ

Γιώργος Βαρίνος
Χαμηλά κυβικά, υψηλά στάνταρ
Αντικαθιστώντας τον 1.2 TSi των 105 ίππων, ο νέος δυνατότερος 1.000άρης TSi ήρθε για να συμπληρώσει την ήδη πληρέστατη γκάμα του Golf, με ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση και ισάξιες επιδόσεις.

Πριν από κάποια χρόνια, η Volkswagen ήταν η πρώτη εταιρεία που μας έβαλε στον «χορό» του downsizing, με τον TSi στα 1.4 λίτρα. Ύστερα από πολλές παραλλαγές του, αλλά και από τον 1.2 TSi, ήρθε η ώρα να γίνει το μεγάλο βήμα και να κατέβει ακόμη περισσότερο ο κυβισμός, ώστε να ανταγωνιστεί και άλλα μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας με μηχανικά σύνολα του ενός λίτρου. Βέβαια το Golf δεν είναι το πρώτο μοντέλο του Group που φόρεσε το συγκεκριμένο μοτέρ, καθώς είχε τοποθετηθεί και σε μικρότερης κατηγορίας αυτοκίνητα, με 95 όμως άλογα. Για τις ανάγκες του Golf η απόδοση αυξήθηκε στους... Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!