Η Alfa Romeo Giulia με κάθε λεπτομέρεια

Η Alfa Romeo Giulia με κάθε λεπτομέρεια
Η Ιταλική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα επιπλέον πληροφορίες για τη Giulia, η οποία αρχικά θα διατίθεται αποκλειστικά με πετρελαιοκινητήρες.

Η Alfa Romeo Giulia είναι το μοντέλο με το οποίο η φίρμα θα κάνει μια νέα αρχή, με την εμπορική της πορεία να έχει μεγάλη σημασία για τους Ιταλούς. Τα λεπτομερή τεχνικά χαρακτηριστικά της ανακοινώθηκαν και της δίνουν όλα τα φόντα, ώστε να καταφέρει να πείσει τους αγοραστές! Στην αρχή, θα διατίθεται αποκλειστικά με ντίζελ κινητήρες, σε δύο παραλλαγές ιπποδυνάμεων και αργότερα θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα σύνολα.

Το μοτέρ με το οποίο θα ξεκινήσει το μοντέλο την καριέρα του είναι μια μονάδα 2.2 λίτρων, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Κατασκευασμένος εξολοκλήρου από αλουμίνιο, ο νέος κινητήρας ενσωματώνει την τελευταία έκδοση του συστήματος MultiJet II. Η τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας είναι πλέον ηλεκτρική ώστε να μηδενιστεί η υστέρηση στην απόκριση και να υπάρχει ροπή από το ρελαντί, με το όφελος εκτός από την άμεση παροχή ισχύος, να φαίνεται και στην κατανάλωση καυσίμου.

Η βασική έκδοση θα έχει 150 ίππους και 380 Nm ροπής, που δείχνουν να τα καταφέρνουν αρκετά καλά με το αμάξωμα της Giulia, τουλάχιστον στα χαρτιά. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται μετά από 8,4 δευτερόλεπτα αναμονής, ενώ αν το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων, ο χρόνος αυτός πέφτει στα 8,2''. Πάντως, με το αυτόματο σασμάν, η ροπή στρέψης είναι αρκετά αυξημένη -συγκριτικά με το μηχανικό-, στα 450 Nm. Και στις δύο περιπτώσεις, η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 220 χλμ./ώρα.

Η δυνατότερη πρόταση μέχρι στιγμής δεν είναι άλλος κινητήρας, αλλά ο ίδιος σε πιο ισχυρή παραλλαγή. Αποδίδει 180 ίππους και 380 Nm ροπής (450 Nm με αυτόματο), το 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 7,2 δευτερόλεπτα (7,1 με αυτόματο) και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα. Πάντως και στις δύο περιπτώσεις ισχύος, η μέση κατανάλωση σύμφωνα με την Alfa Romeo είναι 4,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων 109 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.

 

Ο εξοπλισμός της νέας Giulia είναι πολύ πλούσιος, με το σύστημα πολυμέσων να χρησιμοποιεί μια οθόνη 6,5 ιντσών (8,8 προαιρετικά) με 3D γραφικά για την πλοήγηση (προαιρετικά). Οι φωνητικές εντολές δεν απουσιάζουν, όπως και η δυνατότητα σύνδεσης με smartphone κάθε τύπου. Από εκεί και πέρα, ο έξτρα εξοπλισμός καθορίζεται και από τα διαθέσιμα πακέτα που μπορεί να επιλέξει ο αγοραστής, όπως το Sport Pack, το Driver Assistance Pack και το Business Pack.

Στον εξοπλισμό ασφαλείας συναντάμε το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης και την αυτόματη ενεργοποίηση των φρένων για ταχύτητες έως και 65 χλμ./ώρα, που προλαβαίνουν ένα ατύχημα ή περιορίζουν τη σφοδρότητά του. Σύμμαχος του οδηγού είναι και το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης που εξέλιξε η Alfa Romeo για τη νέα Giulia, που της χαρίζει κορυφαίο φρενάρισμα και πεντάλ φρένου πλήρως απαλλαγμένο από κραδασμούς κατά τη διάρκεια ενός φρεναρίσματος πανικού. Η ανάρτηση Alfa Link επίσης, εγγυάται ακρίβεια κατά τη σπορ οδήγηση μαζί με πολύ καλή οδική συμπεριφορά, αλλά φροντίζει και να μη γίνεται κουραστική. Οι χώρες στις οποίες θα φτάσει πρώτα η Alfa Romeo Giulia είναι η Ιταλία, η Γερμανία, η Αυστρία, η Ελβετία, η Γαλλία, το Βέλγιο και η Ισπανία, ενώ αργότερα θα βρεθεί και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Λεπτομέρειες για τους υπόλοιπους κινητήρες, θα έχουμε στο άμεσο μέλλον.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!