Τώρα και στα 400 κ.εκ.

Γιώργος Βαρίνος
Τώρα και στα 400 κ.εκ.
Η ολοκαίνουργια Ducati Scrambler Sixty2. H νέα μοτοσυκλέτα της Ducati που απευθύνεται σε νέους κάθε ηλικίας. Είναι η μικρότερη και φθηνότερη Ducati και αποτελεί συνέχεια της εξαιρετικά πετυχημένης μεγαλύτερης αδερφής της με τα 800 κ.εκ.

Η Scrambler Sixty2, είναι μόλις 400 κ.εκ. και το όνομα της, το αριθμητικό 62, είναι ένας φόρος τιμής στο 1962, στην χρονιά, που η Ducati παρουσίασε για πρώτη φορά την πρώτη Scrambler.

H Scrambler Sixty2, μπορεί να είναι η μικρότερη Ducati της αγοράς αλλά τα πάντα επάνω της, ακτινοβολούν την ποιότητα και το μοναδικό στυλ της κορυφαίας ιταλικής κατασκευάστριας εταιρίας μοτοσυκλετών από το Borgo Panigale. Οι βασικές διαφορές που την χωρίζουν από την μεγαλύτερη αδερφή της είναι το εμπρός σύστημα που αποτελείται από κλασικά καλάμια και όχι ανεστραμένα, το πίσω ψαλίδι που είναι από ατσάλι και όχι από αλουμίνιο, και η απουσία των αλουμινένιων διακοσμητικών στο τεπόζιτο. Κατά τα άλλα ο μη ειδικός δύσκολα την ξεχωρίζει από την μεγάλη της αδερφή.

Το βασικό χαρακτηριστικό της φυσικά είναι ο κινητήρας. Πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα με την Scrambler των 800 κ.εκ. με διαφορετικά πιστόνια, μπιέλες και στρόφαλο. Η διαφορετική διάμετρος και διαδρομή προσφέρει ένα νέο κυβισμό, που στην περίπτωσή μας φτάνει τα 399 κ.εκ. Με έναν εκκεντροφόρο και 2 βαλβίδες επι κεφαλής, που κινούνται με το πατενταρισμένο δεσμοδρομικό σύστημα της Ducati αποδίδει 41 ίππους στις 8.750 στροφές με ροπή που φτάνει τα 34,3 Nm στις 7.750 στροφές.

Κατά τα άλλα είναι μια κανονική Scrambler. Το ψηφιακό πολυόργανο παραμένει, ο έξυπνος στρογγυλός προβολέας δίνει το χαρακτηριστικό απαράμιλλο στυλ και η χαμηλή σέλα επιτρέπει σε αναβάτες με χαμηλό ανάστημα ή ακόμα και γυναίκες, να οδηγήσουν με ασφάλεια την Sixty2. Στο θέμα της ενεργητικής ασφάλειας η Ducati δεν έκανε τσιγκουνιές. Τα δισκόφρενα της Brembo εμπρός και πίσω, εφοδιασμένα με στάνταρ το ABS εξασφαλίζουν εφάμιλλα φρεναρίσματα σε σχέση με την μεγαλύτερη αδερφή της λόγω και των δέκα λιγότερων κιλών αφού σε σχέση με την Scrambler των 800 κ.εκ. που ζυγίζει 193 κιλά η Sixty2 ζυγίζει 183, δέκα κιλά λιγότερα.

 

Υπάρχουν και μερικές διαφορές που δεν είναι ορατές. Το εμπρός δισκόφρενο είναι 10 χιλιοστά πιο μικρό σε σχέση με την μεγαλύτερη αδερφή της αλλά και πάλι, τα 320 χιλιοστά διαμέτρου δύσκολα τα βρίσκεις σε μοτοσυκλέτα 400 κυβικών. Επίσης o πίσω τροχός φορά ένα ελαστικό 160/60-17 Pirelli MT 60RS και είναι ελαφρά μικρότερος σε πλάτος από την μεγάλη της αδερφή που φορά ένα 180/55-17. Την πίσω ανάρτηση την έχει αναλάβει ένα υδραυλικό μονό αμορτισέρ Kayaba χωρίς μοχλισμό, με διαδρομή 150mm με ρυθμίσεις μόνο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου.

Αν και δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά και το τεπόζιτο παρά την απουσία των αλουμινένιων διακοσμητικών, είναι ελαφρά μεγαλύτερο σε χωρητικότητα καυσίμου, έτσι χωρά 14 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης σε σχέση με το τεπόζιτο της μεγάλης Scrambler που περιέργως έχει μικρότερη χωρητικότητα 13.5 λίτρων.

Στο δρόμο η Scrambler Sixty2 είναι μια ευχάριστη μοντέρνα μοτοσυκλέτα. Είναι εύκολη χάρις το μεγάλο τιμόνι, τη νοιώθεις ελαφριά σε στάση χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους και την χαμηλή σέλα και πολύ ελαφριά όταν κινείται. Σε κίνηση μοιάζει με μικρότερη μοτοσυκλέτα και αμέσως νοιώθεις άνετα μαζί της. Ο μη έμπειρος αναβάτης θα απολαύσει την ευκολία και την απλότητα, τον ήρεμο κινητήρα και θα την αγαπήσει αμέσως. Ο έμπειρος αναβάτης, θα εκμεταλευτεί το ακλόνητο πλαίσιο, τα μεγάλα περιθώρια κλίσης και τα εξαιρετικά φρένα για να κινηθεί εντυπωσιακά γρηγορότερα από ότι επιτρέπουν οι λίγοι σχετικά 41 ίπποι.
Η μοτοσυκλέτα είναι σχεδιασμένη για τους νέους αναβάτες. Για την γενιά των χίπστερ, των νέων που οδηγούν ποδήλατο, κάνουν σέρφ και ακόμα πηγαίνουν για να πάρουν περιοδικά ή ψωμί από το περίπτερο ή τον φούρνο της γειτονιάς τους με το σκέιμπόρντ τους. Αυτούς έχει ως βασικούς πελάτες η ίδια η Ducati σύμφωνα με τα video που συνοδεύουν αυτή την ιδιαίτερη νέα μοτοσυκλέτα τους. Η ευκολία και το χαμηλό ύψος σίγουρα θα προσελκύσιei και γυναίκες και καλά θα κάνει γιατί πρόκειται για μια εξαιρετικά στυλάτη μοτοσυκλέτα που έχει ήπιο χαρακτήρα αλλά και μεγάλες δυνατότητες. Με τιμή 7.950€ για την απόκτηση μιας Scrambler Sixty2 μπορείτe να μπείτε πλεόν και εσείς στον ποιοτικό και πολυτελή κόσμο της Ducati.

Ducati Scrambler Sixty2

Κινητήρας 399 κ.εκ.
Ισχύς 41 ίπποι
Ροπή στρέψης 34.3 Nm
Βάρος 183 κιλά γεμάτη
Τιμή αγοράς 7.950 ευρώ

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!