Επιστροφή στην κορυφή για το νέο Renault Captur
Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία αυτοκινήτων στην Ευρώπη είναι τα μικρά SUV του B Segment και σε αυτή υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός, από νέα και πρωτοποριακά μοντέλα. Το Renault Captur είναι μια παραδοσιακή αξία στην κλάση, με τα στοιχεία να δείχνουν πως μιλάμε για το πιο καλοπουλημένο από όλα για το 2016. Όμως, με το 2018 να πλησιάζει, η Renault το ανανεώνει για να παραμείνει στην επικαιρότητα.
Οι σχεδιαστικές του διαφοροποιήσεις είναι μάλλον μικρές, όμως όταν το δεις από κοντά η διαφορά φαίνεται πολύ πιο έντονα. Αλλαγές έχουμε σε όλα τα γνωστά λίγο-πολύ σημεία που περιμένουμε από ένα facelift, δηλαδή τη μάσκα, τα φωτιστικά σώματα, τους προφυλακτήρες και επιπλέον, συναντάμε νέα φώτα ημέρας σε σχήμα "C" εμπρός και χαμηλά στο αμάξωμα.
Στο εσωτερικό, οι χώροι έχουν παραμείνει αμετάβλητοι και συνεχίζουν να βρίσκονται ανάμεσα στους κορυφαίους της κατηγορίας. Με το συρόμενο πίσω κάθισμα μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα σε περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών ή μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε φοράς και ο χώρος αποσκευών «παίζει» από τα 377 έως τα 455 λίτρα, μια τιμή εξαιρετική για την κατηγορία. Συνολικά, η πρακτικότητα στο εσωτερικό κυριαρχεί, με highlight το πραγματικό συρταρωτό... ντουλάπι των 11 λίτρων (!) στη θέση που στα υπόλοιπα μοντέλα βρίσκουμε το γνωστό μας «ντουλαπάκι». Στα συν σημειώστε και την αναβάθμιση της ποιότητας των υλικών κατασκευής της καμπίνας. Πλέον, ένα μεγάλο μέρος της κεντρικής κονσόλας καλύπτεται από μαλακό πλαστικό που δίνει μια πιο ακριβή αίσθηση από το απερχόμενο.
Το Renault Captur που οδηγήσαμε «φορούσε» τον ντίζελ τετρακύλινδρο τούρμπο 1.5 dCi με 110 ίππους και 260 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται...
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!