Με «ελληνικό» DNA το Dacia Duster
Tο νέο δεύτερης γενιάς Duster είναι ακόμα πιο εστιασμένο στις πραγματικές ανάγκες χρήσης, παραμένοντας αισθητικά ενδιαφέρον, προσιτό και ποιοτικά πολύ βελτιωμένο. Ειδικότερα το εσωτερικό του, σε σχέση με αυτό της προηγούμενης γενιάς, το χωρίζει μια αιωνιότητα καθώς η σύγχρονη σχεδίαση η σωστή εργονομία και η αποδεκτή ποιότητα πλαστικών δεν είναι πλέον ζητούμενα αλλά δεδομένα. Οικονομία έχει γίνει και πάλι, πλέον όμως περιορίζεται σε σημεία δευτερεύουσας σημασίας που δεν ενοχλούν –για παράδειγμα το παράθυρο του συνοδηγού δεν έχει αυτόματη λειτουργία.
Παρά την ύπαρξη του κινητήρα diesel των 110 ίππων κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της δοκιμής, αυτό που γίνεται άμεσα αντιληπτό οδηγώντας το νέο Duster είναι η τεράστια βελτίωση στο επίπεδο της ποιότητας κύλισης και του θορύβου. Άλλο, κυριολεκτικά, αυτοκίνητο σε σχέση με αυτό της πρώτης γενιάς. Την ίδια στιγμή το μεταβλητής υποβοήθησης τιμόνι και η βελτίωση των καθισμάτων, αναβαθμίζουν εκθετικά την άνεση του οδηγού και καθιστούν το νέο Duster πολύ ευχάριστο στην οδήγηση.
Οι χώροι στο εσωτερικό του Duster ήταν πάντα ένα από τα πλεονεκτήματά του και παραμένουν το δυνατό του σημείο. Παρότι οι εξωτερικές διαστάσεις παραμένουν ως είχαν, με συμπαγές μήκος 4,341 μέτρων και μεγάλο πλάτος 1,8 μέτρων, πέντε επιβάτες μεταφέρονται άνετα. Ο όγκος του χώρου αποσκευών ξεκινά από τα 445 λίτρα και μπορεί να φτάσει έως και τα...
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!