Στοίχημα με πολλές πιθανότητες
Έχοντας στη γκάμα της πολλά και πραγματικά 4Χ4 εδώ και δεκαετίες, μοιραία η Mitsubishi σύνδεσε το όνομά της με τα αυτοκίνητα εκτός δρόμου. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο, η μπάλα παίζεται στο γήπεδο των μικρών αστικών crossover, εκεί που η Mitsubishi έμεινε θεατής, αντί για πρωτοκλασάτος παίχτης.
Το νέο Eclipse Cross, που οδηγούμε στην έκδοση με την κίνηση στους εμπρός τροχούς, εκμεταλλεύεται στο έπακρο την τεχνογνωσία της μάρκας και έρχεται με αξιώσεις να διεκδικήσει μερίδιο, σε μια κατηγορία με συνεχώς αυξανόμενες πωλήσεις.
Ωραίο στιλ, επαρκείς χώροι και μεγάλη πρακτικότητα
Το πεντάθυρο μοντέλο δεν αφήνει αδιάφορο τον παρατηρητή του, έχοντας έντονη προσωπικότητα και σπορ αναλογίες. Η κλίση της οροφής και η κουπέ λογική σχεδίασης του πίσω μέρους προσθέτουν ενέργεια, και συνθέτουν ένα πολύ σύγχρονο αποτέλεσμα. Το όνομά άλλωστε είναι απόλυτα συμβατό με τη λογική της σχεδίασής του, καθώς το Eclipse αναφέρεται στην εντυπωσιακή κουπέ πρόταση της μάρκας κατά το παρελθόν, ενώ το Cross στο χαρακτήρα crossover. Με μήκος 4,41 μέτρα και πλάτος, 1,81, το Eclipse Cross διαθέτει ένα αναλογικά μεγάλο μεταξόνιο στα 2,67 μέτρα, το οποίο βοηθά την καλή διαχείριση των εσωτερικών χώρων. Ταυτόχρονα, τα κατά 20 εκατοστά συρόμενα πίσω καθίσματα, συμβάλλουν στην πολύ καλή εκμετάλλευση του διαθέσιμου χώρου και στην πρακτικότητα.
Πέντε ενήλικες θα βολευτούν σχετικά άνετα, ενώ ο χώρος αποσκευών, που κυμαίνεται ανάλογα με τη...
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!