Hyundai i30N: «Γερμανικό GTi» από την Κορέα! (pics & vid)
Όλα ξεκίνησαν το 2015 με την μεταγραφή του Άλμπερτ Μπίρμαν στην Hyundai από την BMW. Aν και οι περισσότεροι δεν γνωρίζετε το όνομα, εν τούτοις η BMW οφείλει την εικόνα της οδηγοκεντρικής εταιρείας που απευθύνεται στον πραγματικό οδηγό στον Μπίρμαν και στα προϊόντα που δημιούργησε αυτός και η ομάδα του (που ένας-ένας μετακομίζει στην Hyundai) τα τελευταία 30 χρόνια! Ο Μπίρμαν μέχρι το 2015 ήταν επικεφαλής του Μ Division της BMW και σε αυτόν και στο όραμά του -σε μεγάλο βαθμό- οφείλει η BMW την τεράστια επιτυχία της, τόσο στις πωλήσεις όσο και στους αγώνες της δεκαετίας του '80.
Λοιπόν... ο Μπίρμαν μετακόμισε στην Hyundai μαζί με το ταλέντο να δημιουργεί απίστευτα γρήγορα αυτοκίνητα που «μιλούν» στην ψυχή και το μυαλό ενός οδηγού που λατρεύει την γρήγορη οδήγηση.
Σήμερα είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το πρώτο από τα προϊόντα που ετοιμάζει για λογαριασμό της Hyundai, το νέο i30N.
Εμφανισιακά ελάχιστα διαφέρει από ένα απλό i30 καθώς το αμάξωμα έμεινε αναλλοίωτο και αυτή άλλωστε θα είναι η φιλοσοφία του N Division (σας θυμίζει κάτι...) αλλά έρχεται άγριο και διψασμένο να κόψει κομματάκια τους ανταγωνιστές της κατηγορίας, με όπλο του εκτός από την κοφτερή οδική συμπεριφορά, την μεγάλη ροπή και την σχεδόν εξωπραγματική τιμή των 26.990€ για το μοντέλο των 250 ίππων και 28.790€ για το μοντέλο των 275 ίππων! Πρόκειται για το φθηνότερο GTi της αγοράς με 275 ίππους με τιμή κάτω από 30.000€ που το καθιστά αυτόματα μια τρομερή ευκαιρία.
Η αλήθεια είναι πως εντυπωσιαστήκαμε από την συμπεριφορά του στην πίστα με την βελούδινη αίσθηση, τις κοφτερές αντιδράσεις και την τρομερή ροπή που ταίριαζε γάντι στη χάραξη της πίστας καθώς υπήρχαν μόνο δύο αλλαγές ταχυτήτων στο χειροκίνητο ακριβές 6άρι σασμάν με την στιβαρή αίσθηση. Τρίτη ταχύτητα παντού και μόνο 4η και ξανά κατέβασμα σε 3η στο τέλος της ευθείας! Λούνα Παρκ!
Το i30N χρησιμοποιεί έναν 4-κύλινδρο T-GDI turbo κινητήρα 2.0 λίτρων και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με 250 και 275 ίππους και τρομερή ροπή που φτάνει τα 353 Nm. Το αυτοκίνητο έρχεται εφοδιασμένο με μοντέρνα συστήματα για χρήση σε πίστα και σε track days όπως μπλοκέ διαφορικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις, Rev Matching (που γκαζώνει στις αλλαγές ταχυτήτων για πιό αρμονικά καταβάσματα), Launch Control, ελαστικά High-Performance από την Michelin και την Pirelli, lap timer και πολλά άλλα. Επίσης διαθέτει πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών N και N Custom (που κάνει το αυτοκίνητό σας απόλυτα παραμετροποιήσιμο), που προσφέρουν ποικιλία διαφορετικών επιλογών, από την άνετη καθημερινή μετακίνηση μέχρι τον καθαρόαιμο προσανατολισμό για σκληρή χρήση σε πίστα.
Ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο που απευθύνεται στους ψαγμένους και δημιουργεί νέα δεδομένα για το πως θα αντιλαμβανόμαστε πλέον την Hyundai στο μέλλον...
Πολλά περισσότερα στο InMotion 45 που θα κυκλοφορήσει σε λίγες ημέρες! Μείνετε συντονισμένοι!
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!