Πάθος και λογική στην Alfa Romeo Stelvio Diesel

Gazzetta team
Πάθος και λογική στην Alfa Romeo Stelvio Diesel
Το πρώτο SUV της ιταλικής μάρκας αποκτά μία διαφορετική διάσταση παντρεύοντας την απαράμιλλη αισθητική και την απολαυστική οδήγηση με μία «μετρημένη» κατανάλωση.

Η ιδέα να βαφτιστεί ένα SUV Stelvio, όπως δηλαδή και το δεύτερο σε ύψος πέρασμα των Άλπεων, είναι θεμιτή. Αν πρόκειται μάλιστα για το πρώτο SUV στη σχεδόν εκατονταετή ιστορία της Alfa Romeo, τότε μπορεί να χαρακτηριστεί εμπνευσμένη. Με το συγκεκριμένο μοντέλο επιβεβαίωσε η ιταλική μάρκα, ότι ξύπνησε από το λήθαργο, πρώτα με τη νέα Giulia, μετά με τη Stelvio και ακολούθως με μία σειρά άλλων μοντέλων σε κατηγορίες, όπου πονάει επί χρόνια.

''Εδώ παίζεις στην έδρα σου και με Cash Out* '' *Ισχύουν Όροι και Προυποθέσεις

Λέγεται, ότι όποιος αργεί, χάνει το τρένο. Στην περίπτωση της Stelvio όμως, οι Ιταλοί άργησαν απελπιστικά να παρουσιάσουν ένα SUV, φαίνεται όμως ότι αξιοποίησαν στο έπακρον αυτόν τον επιπρόσθετο χρόνο, για να λανσάρουν με τη Stelvio κάτι πολύ ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Αυτό αφορά κατά πρώτον λόγο το αμάξωμα, που υπηρετεί τους τρεις θεμέλιους λίθους του ιταλικού ντιζάιν. Την αλάνθαστη αίσθηση για ισορροπημένες αναλογίες, τη στυλιστική ευθύτητα των γραμμών και την απίστευτη διαμόρφωση των επιφανειών, τα οποία συναντούμε εξάλλου και στη νέα Giulia. Το αποτέλεσμα είναι να δείχνει η Stelvio χαμηλότερη και πιο σπορτίφ σε σχέση με τις διόλου αμελητέες εξωτερικές διαστάσεις της (4,69 μ. μήκος, 1,90 μ. πλάτος, 1,68 μ. ύψος) και να ξεχωρίζει σαν τη μύγα στο γάλα ανάμεσα στα μεγαλομεσαία SUV.

Όμως και το εσωτερικό εντυπωσιάζει με τη σχεδιαστική του προσέγγιση, που είναι παρόμοια με της Giulia. Οι σχεδιαστές της Alfa Romeo απέφυγαν τις υπερβολές και στο κόκπιτ με τα ποιοτικά υλικά κυριαρχεί μία αφαιρετική λογική με ελάχιστους διακόπτες και μπουτόν. Αντίθετα, το τιμόνι είναι υπερφορτωμένο, μάλιστα έχει χρεωθεί ακόμη και με τη φιλοξενία του μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα. Οι χώροι μας άρεσαν, είναι ικανοποιητικοί –αν και όχι κορυφαίοι- για μεγαλόσωμους επιβάτες εμπρός και πίσω, ενώ και το πορτ-μπαγκάζ καλύπτει απολύτως τις ανάγκες μίας...

 

Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!