Mitsubishi L200... και πας παντού

Mitsubishi L200... και πας παντού
Το Mitsubishi L200 με τον κινητήρα πετρελαίου των 180 ίππων, είναι ένα Pick-Up με σκληροτράχηλο χαρακτήρα, αν και προσφέρει παρεμφερή επίπεδα άνεσης με εκείνα ενός κλασικού Ι.Χ.

Ο Ελληνας αγαπά τα Pick-Up, ενώ το Mitsubishi L200 κατέχει περίοπτη θέση στις προτιμήσεις του. Όχι τυχαία βέβαια, καθώς η τελευταία γενιά του ιαπωνικού ημιφορτηγού λανσαρίστηκε το 2015, όμως παραμένει φρέσκια σχεδιαστικά, με ισορροπημένες αναλογίες και ενδιαφέρουσες καμπύλες να κρύβουν τον μεγάλο όγκο του αμαξώματος και να του προσδίδουν ένα κομψό παρουσιαστικό. Οι πολλές λεπτομέρειες χρωμίου, μαζί με τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, σε κάνουν να το παρατηρείς αμέσως ανάμεσα στα υπόλοιπα αυτοκίνητα και χωρίς αμφιβολία τονίζει τον πληθωρικό χαρακτήρα του Mitsubishi L200.
Ο κινητήρας του είναι 2.4 λίτρων, τετρακύλινδρος με τούρμπο και «καίει» πετρέλαιο. Αποδίδει 180 ίππους, στη High Power εκδοχή της δοκιμής μας, με 430 Nm ροπή στρέψης, που αρκούν για να κινήσουν με χαρακτηριστική άνεση τα 1.875 κιλά του αμαξώματος (χωρίς φορτίο). Η Mitsubishi αναφέρει 179 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα, όμως δεν κάνει λόγο για επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα. Ωστόσο, το αυτοκίνητο παρά το βάρος και τον χαρακτήρα του, «ξεκινάει» πολύ καλά και όταν πατάς βαθιά το γκάζι, καταλαβαίνεις πως διαθέτει υψηλά αποθέματα ισχύος και κινείται σβέλτα. Η κατανάλωση που μετρήσαμε, σε μικτό κύκλο ήταν 9,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, όμως καταφέραμε να την κατεβάσουμε μέχρι τα 6,5 λίτρα με χαμηλό φορτίο γκαζιού και σε ανοικτό δρόμο. Η Mitsubishi, κάνει λόγο για 6,9 λίτρα κατά μέσο όρο, οπότε υπολογίστε με μία λογική χρήση και νορμάλ ρυθμούς γύρω σε 7,5 έως 8 λίτρα ντίζελ κίνησης στα 100 χλμ.
Το L200 χρησιμοποιεί το σύστημα τετρακίνησης Super Select II της φίρμας και προσφέρει τέσσερις διαφορετικές...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!