Ανανεωμένο Toyota Aygo: Σημειώσατε Χ
Το 2014 είχε αιφνιδιάσει το Toyota Aygo δεύτερης γενιάς με τον επιθετικό σχεδιασμό της μάσκας του, όπου κυριαρχούσε ένα μαύρο Χ, το οποίο παρέπεμπε στις φιγούρες των ιαπωνικών κόμικ Manga. Το ανανεωμένο Aygo ουσιαστικά αντικατέστησε το μαύρο Χ με ένα ανάλογο σχήμα του μπροστινού μέρους, που είναι στο χρώμα του αμαξώματος και προσφέρει μία τρισδιάστατη οπτική. Επίσης έχουν ανασχεδιασθεί οι προβολείς και κάτω από αυτούς προβλέπονται τριγωνικές επιφάνειες σε σκούρους χρωματισμούς.
Σχεδιασμός, εσωτερικό
Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου εστιάζονται οι σχεδιαστικές αλλαγές στα φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι πλέον τεχνολογίας LED, ενώ στο εσωτερικό προβλέπονται νέοι χρωματικοί συνδυασμοί και περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης. Στα σημαντικά νέα συγκαταλέγεται η βελτιωμένη διασύνδεση με Smartphone και η συμβατότητα με τις πλατφόρμες Apple CarPlay και Android Auto σε συνδυασμό με οθόνη αφής 7 ιντσών και δυνατότητα φωνητικών εντολών. Οι εσωτερικές διαστάσεις δεν έχουν αλλάξει, οπότε βολεύονται έως τέσσερις επιβάτες με λογικούς συμβιβασμούς και ο όγκος του χώρου αποσκευών παραμένει στα 168 λίτρα. Εξωτερικά κλέβουν την παράσταση δύο νέες βαφές, μία σε μεταλλικό βιολετί και μία σε έντονο μπλε, αλλά και οι ζάντες 15 ιντσών των τροχών με το μοντέρνο design.
Ανακατατάξεις έχουμε και στη γκάμα των εκδόσεων, αν και οι δύο βασικές εξακολουθούν και είναι η x και η x-play. Στο αμέσως επόμενο επίπεδο συναντούμε την x-play connect, που εκτιμάται ότι θα εξελιχθεί και σε εμπορικότερη από όλες τις υπόλοιπες, ενώ η κορυφαία εκδοχή του ανανεωμένου Aygo θα ονομάζεται πλέον x-clusiv. Σε αυτές θα πρέπει να προσθέσουμε τα δύο επετειακά μοντέλα x-cite με διχρωμία και κυρίαρχη βαφή το βιολετί, αλλά και το x-trend με σπορ στοιχεία και πολύ μαύρο. Σημειώστε, ότι το πακέτο συστημάτων ασφαλείας Toyota Safety Sense προβλέπεται αρχικά στις ακριβότερες εκδόσεις, όμως στο μέλλον θα επεκταθεί και στις βασικές.
Οδήγηση, κινητήρας
Η πρώτη οδηγική μας εμπειρία με το αναβαθμισμένο Toyota Aygo έγινε στους δρόμους της Κοπεγχάγης, όπου κυκλοφορούν ίσως περισσότεροι ποδηλάτες παρά πεζοί και περίπου ένα στα δέκα αυτοκίνητα που βλέπαμε ήταν ένα Tesla. Ακόμη και μέσα στην πυκνή κυκλοφορία της πρωτεύουσας της Δανίας είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε, ότι όντως το ιαπωνικό μίνι έχει γίνει αισθητά πιο αθόρυβο μέσα στην πόλη χάρη στην προσεγμένη ηχομόνωση, ενώ αποκρίνεται με μεγαλύτερη ζωντάνια στο γκάζι, καθώς η ισχύς του τρικύλινδρου μοτέρ του ενός λίτρου αυξήθηκε από τους 69 στους 72 ίππους, με την επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα να έρχεται μετά από 13,8’’ και την τελική να αγγίζει τα 160 χλμ./ώρα.
Μπορεί να ακούγονται όλα αυτά ως αμελητέες λεπτομέρειες, ωστόσο στην πράξη κάνουν όντως τη διαφορά. Το λίφτινγκ ωφέλησε και την άνεση οδήγησης, καθώς το Aygo δεν χτυπά πλέον τόσο έντονα σε λακκούβες και σαμαράκια, τα νέα καθίσματα βολεύουν καλύτερα το σώμα, ενώ παραμένει κορυφαίο από άποψη ευελιξίας και το τιμόνι του προσφέρει πιο ευχάριστη αίσθηση.
Να πούμε επίσης, ότι η μέση κατανάλωση παρέμεινε στα ίδια επίπεδα των 4,1 λίτρων ανά 100 χλμ., ενώ οι ενδιαφερόμενοι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ του μηχανικού κιβωτίου των πέντε σχέσεων και του γνωστού αυτόματου x-shift, επίσης με 5 πέντε σχέσεις.
Eκδόσεις, τιμές
Το φρεσκαρισμένο Toyota Aygo διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά με τιμές, που ξεκινούν για τις τρίθυρες εκδόσεις από 9.790 ευρώ και για τις πεντάθυρες από 10.380 ευρώ μετά την έκπτωση 500 ευρώ, που παρέχει η ελληνική αντιπροσωπεία. Από εκεί και μετά υπάρχουν βεβαίως περισσότερες δυνατότητες παραγγελίας με διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού, όπως είναι η έκδοση x-play Touch με 11.920 ευρώ, η x-trend με 13.000 ευρώ και η x-clusiv με 13.240 ευρώ.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!