Μercedes X-Class: Το πιο άνετο «σκληρό καρύδι»

Γιώργος Βαρίνος
Μercedes X-Class: Το πιο άνετο «σκληρό καρύδι»
Η Mercedes-Benz είναι η πρώτη premium μάρκα, που λανσάρισε ένα Pick-Up και -μετά τη δοκιμή της X-Class- πιστεύουμε ακράδαντα, ότι θα δικαιωθεί για την τολμηρή επιλογή της.

Επί πολλά χρόνια θεωρούνταν τα Pick-Up μία ειδική κατηγορία, κυρίως για επαγγελματική και αγροτική χρήση. Η πλημμυρίδα από νέα SUV οδηγεί ωστόσο ένα μέρος των fan των αυθεντικών μοντέλων εκτός δρόμου σε πιο σκληροπυρηνικές επιλογές, όπως είναι τα ανοιχτά ημιφορτηγάκια. Μέχρι τώρα δεν είχε αποφασίσει να μπει σε αυτήν την κατηγορία καμία από τις premium μάρκες αυτοκινήτων, ωστόσο η Mercedes το τόλμησε με την X-class, βάζοντας στο στόχαστρό της κυρίως το VW Amarok και δευτερευόντως τα Toyota Hilux, Ford Ranger, κλπ.

Τα νέα παιχνίδια της Novomatic, με εντυπωσιακά γραφικά και δυνατό ήχο, μόλις έφτασαν στην Sportingbet.gr! (21+) * Ισχύουν Οροι και Προϋποθέσεις

Ο ρόλος του πρώτου Pick-Up στην ιστορία της μάρκας με σήμα το αστέρι είναι διπλός. Από τη μία πλευρά επιδιώκει να κερδίσει τις προτιμήσεις του παραδοσιακού κοινού της κατηγορίας, δηλαδή (μεγαλο)αγρότες και επιτυχημένους ελεύθερους επαγγελματίες. Από την άλλη απευθύνεται σε οπαδούς ενός ιδιαίτερου lifestyle με πυξίδα την περιπέτεια και την πολυτέλεια, σε οπαδούς των hardcore 4X4 και σε όσους ασχολούνται με θαλάσσια, χειμερινά σπορ και άλλες outdoor δραστηριότητες.

Η Mercedes έδωσε στην X-Class την κατάλληλη προίκα, για να ανταποκριθεί σε αυτή τη διπλή αποστολή. Για τη σκληρή χρήση προσφέρει το μήκους 5,34 μ. Pick-Up άκαμπτο άξονα, μία επιφάνεια φόρτωσης όπου βολεύεται μία ευρωπαλέτα, 1,1 τόνο ωφέλιμο φορτίο, 3,5 τόνους βάρος ρυμούλκησης και βεβαίως τετρακίνηση με κοντές σχέσεις. Το αποτέλεσμα το διαπιστώσαμε, όταν οδηγήσαμε το ογκώδες μοντέλο στο χώμα, όπου οι ικανότητές του αποδείχθηκαν εξαιρετικές και θύμιζαν – όσο και αν ακούγεται υπερβολικό – σε μεγάλο βαθμό τη G-Class.

 

Βεβαίως η X-Class έχει και μία σοκολατένια πλευρά. Οι αναρτήσεις της μας αιφνιδίασαν ευχάριστα με το πολύ καλό φιλτράρισμα των κραδασμών και την απουσία ταλαντώσεων του αμαξώματος, η μόνωση του μοτέρ είναι υποδειγματική για τα δεδομένα της κατηγορίας και οι χώροι...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!