SUZUKI V-STROM 250 ABS: Πασπαρτού!

Γιώργος Βαρίνος
SUZUKI V-STROM 250 ABS: Πασπαρτού!
Με σχεδιαστικές ομοιότητες με τις μεγαλύτερες αδερφές της 650 και 1000, η νέα Suzuki V-Strom 250 ABS σκοπεύει την εποχή της κρίσης να επαναλάβει την εμπορική επιτυχία του 650 με όπλο της την εξαιρετική τιμή και την πρακτικότητα παντού.

Η μικρότερη και νεότερη V-Strom ήρθε με μεγάλες αξιώσεις για να γίνει το best seller μοντέλο της οικογένειας V-Strom καθώς ακολουθεί τις ίδιες σχεδιαστικές γραμμές των μεγαλύτερων μοντέλων, έχει πολύ συμφέρουσα τιμή, δίνει καθημερινές λύσεις μετακίνησης, ενώ δεν λέει όχι και σε μικρά ταξίδια. Η σχεδίαση της διαφοροποιείται εμπρός με την ύπαρξη του στρογγυλού προβολέα και φυσικά στις λιγότερες απαιτήσεις επιβράδυνσης καθώς διαθέτει μόνο έναν δίσκο εμπρός, σε αντίθεση με τους δύο δίσκους σε 650 και 1000. Εμφανισιακά σε κάποιους αρέσει και σε κάποιους όχι, αλλά θα λέγαμε πως αυτό είναι μάλλον ένα υποκειμενικό θέμα. Παρατηρώντας την μοτοσυκλέτα σε στάση, βλέπεις τις λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά στην κατηγορία. Δίσκοι μαργαρίτες με ABS, μεγάλη σχάρα με βάσεις πλαϊνών βαλιτσών, μεγάλο ψηφιακό όργανο με πολλαπλές ενδείξεις, ύπαρξη πρίζας των 12 volt και τεράστια άνετη σέλα. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή και άνετη αν και αρχικά σε παραξενεύει το σχήμα του στενού και ψηλού τιμονιού, στη συνέχεια το συνηθίζεις και μάλιστα εκπλήσεσαι από τις δυνατότητες διήθησης που έχει η μοτοσυκλέτα μέσα στην πόλη ανάμεσα από τα αυτοκίνητα στην κίνηση. Η Suzuki αποφάσισε να χρησιμοποιήσει 17άρη τροχό εμπρός, σε σχέση με τον κλασικό 19άρη, με αποτέλεσμα να γίνει το V-Strom 250 πιο εύκολο μέσα στην πόλη, πιο ευέλικτο και με μικρότερη ακτίνα στροφής.

Διαβάστε περισσότερα εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!