Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο VW Touareg των 286 ίππων! (pics)

Δημήτρης Γράτσος
Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο VW Touareg των 286 ίππων! (pics)
Στην τρίτη γενιά του έρχεται με εντυπωσιακή σχεδίαση, ευελιξία, τεχνολογία αιχμής, και κορυφαία συστήματα ασφάλειας.

Μπορεί το VW Touareg να μας συστήθηκε για πρώτη φορά στα τέλη του 2002, όμως 16 χρόνια μετά συνεχίζει να μας εκπλήσσει ευχάριστα, χάρη στο λανσάρισμα της εντυπωσιακής τρίτης γενιάς του. Η αλήθεια είναι ότι η κατηγορία των πολυτελών SUV πέρα από εξαιρετικά απαιτητική, είναι και κάπως «παρεξηγημένη» στην ελληνική αγορά λόγω της οικονομικής κρίσης, όμως το νέο Touareg δεν δείχνει να πτοείται και ξεκινάει την εμπορική πορεία του με δυναμικό τρόπο και τιμή από... 77.700 ευρώ.

Το νέο Touareg ξεχωρίζει για την επιβλητική σιλουέτα του, προϊόν όχι μόνο του όγκου του (μήκος σχεδόν 4,9 μέτρα), αλλά κυρίως της μοντέρνας και ταυτόχρονα εκλεπτυσμένης εμφάνισης του. Διαθέτει καθαρές γραμμές, επιθετική μάσκα με υπερμεγέθεις γρίλιες, καθώς και αυξημένες διαστάσεις, οι οποίες όμως δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο την κορυφαία ευελιξία του, αλλά και το βάρος του (106 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχο του), ενώ και ο χώρος αποσκευών έχει υποστεί αύξηση με 810 λίτρα διαθέσιμα.

Από την άλλη, στα ενδότερα του SUV της VW κυριαρχεί το Innovision Cockpit, ένας συνδυασμός πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων (οθόνη 12΄΄) με το κορυφαίο σύστημα infotainment Discover Premium (οθόνη 15΄΄), το οποίο προσφέρει όλες τις λειτουργίες πληροφόρησης, επικοινωνίας και χειρισμού, καταργώντας ουσιαστικά τα συμβατικά πλήκτρα και τους διακόπτες. Επί της ουσίας, με το Innovision Cockpit ο οδηγός του νέου Touareg, ελέγχει και χειρίζεται τα πάντα διαισθητικά, έχοντας ταυτόχρονα απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης.

 

Σε επίπεδο ασφάλειας, το νέο Touareg ενσωματώνει τη μεγαλύτερη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης, εξασφάλισης κορυφαίας οδικής συμπεριφοράς και άνεσης, που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο της Volkswagen. Ανάμεσά τους, συστήματα όπως: το «Night Vision» (αναγνωρίζει με τη βοήθεια θερμικής κάμερας, ανθρώπους ή ζώα στο σκοτάδι), το σύστημα υποβοήθησης ελέγχου εμπρός διασταυρούμενης κυκλοφορίας «Intersection Assist» (αναγνωρίζει οχήματα που διασταυρώνονται στην πορεία του Touareg), τους νέου τύπου προβολείς «IQ.Light – LED matrix» (με ενεργό έλεγχο, εναλλαγή μεγάλης-μεσαίας σκάλας με τη βοήθεια κάμερας), καθώς και την οθόνη «Head-up Display» με προβολή των πληροφοριών οδήγησης στο παρμπρίζ.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης για την παρουσίαση του VW Touareg στην Ελλάδα, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση με τον τρίλιτρο V6 diesel κινητήρα των 286 ίππων, με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων. Το τετρακίνητο Touareg συνδυάζει με ιδανικό τρόπο την άνεση και την πολυτέλεια, με τη σπορ συμπεριφορά, ενώ την ίδια στιγμή κινείται το ίδιο εύκολα και σε off road μονοπάτια. Την παράσταση κλέβει το νέο σύστημα τετρακίνησης, στο οποίο στρίβουν οι πίσω τροχοί αντίθετα από τους μπροστινούς σε ταχύτητες έως 47 χλμ./ώρα και εν συνεχεία κυλούν παράλληλα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του κύκλου στροφής του γερμανικού SUV στα 11,20 μ., στα ίδια επίπεδα δηλαδή με ένα Golf, προσφέροντας ταυτόχρονα εκπληκτική ευελιξία!

Το νέο VW Touareg διατίθεται στην ελληνική αγορά με κορυφαίο επίπεδο βασικού εξοπλισμού, ενώ σε πρώτη φάση ξεχωρίζει η έκδοση με τον τρίλιτρο V6 πετρελαιοκινητήρα, απόδοσης 231 ή 286 ίππων, η οποία είναι πλήρως εξοπλισμένη και το κόστος της ξεκινάει από 77.700 ευρώ και 84.000 ευρώ αντίστοιχα. Διόλου ευκατοφρόνητο το κόστος απόκτησης του, όμως όπως αναφέραμε και στην αρχή, η συγκεκριμένη κατηγορία (πολυτελή SUV) απευθύνεται σε κοινό το οποίο έχει τη δυνατότητα αγοράς, αλλά και συντήρησης ενός κορυφαίου μοντέλου όπως το Touareg και θα το αποκτήσει χωρίς δεύτερη σκέψη.

VW Touareg V6 3.0 286 PS

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Eξακύλινδρος V6 πετρελαιοκινητήρας, 2.967 κ.εκ., μέγιστη ισχύς 286 ίπποι στις 3.800 σ.α.λ., μέγιστη ροπή στρέψης 600 Nm στις 2.250 σ.α.λ., τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, όγκος χώρου αποσκευών 810 έως 1.800 λίτρα, μήκος/πλάτος/ύψος 4.878/1.984/1.717 χιλιοστά.

Επιδόσεις
Επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα σε 6,1’’, τελική ταχύτητα 235 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 6,9 λτ./100 χλμ., εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 182 γρ. ανά χιλιόμετρο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!