Η χρυσή τομή
H μέση ελληνική οικογένεια δεν έχει πλέον την πολυτέλεια του δεύτερου αυτοκινήτου, όπως παλαιότερα, αλλά συχνά αρκείται σε ένα και μοναδικό, που καλείται να τα κάνει…όλα. Συνήθως περνά σε αυτές τις περιπτώσεις η οδηγική απόλαυση σε δεύτερη μοίρα και δίνεται προτεραιότητα στην πρακτικότητα σε συνδυασμό με ένα οικονομικό κόστος χρήσης. Η έκδοση του Skoda Karoq με τον γνωστό βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων TSI και τους 150 ίππους ισχύ ξεφεύγει από αυτά τα δεδομένα και αποτελεί επί της ουσίας τρία αυτοκίνητα σε συσκευασία ενός, ικανοποιώντας έτσι μία μεγάλη γκάμα απαιτήσεων με ένα σχετικά προσιτό κόστος. Oυσιαστικά μιλάμε για ένα κόμπακτ SUV με ανέσεις συμβατικής μπερλίνας και επιδόσεις ενός σπορ κουπέ.
Σχεδιασμός, χώροι
Το SUV του μέλους της οικογένειας VW ξεχωρίζει με την αισθητική του, η οποία είναι σαφώς επηρεασμένη από το μεγαλύτερο Kodiaq, ενώ διαθέτει ως –σχεδιαστικό- σήμα κατατεθέν τη χαρακτηριστική τρισδιάστατη μάσκα της Skoda, διάφορα «νεύρα» που διατρέχουν το αμάξωμα και στυλιστικά άψογες ακμές και γωνίες, που κρύβουν επιμελώς τις διαστάσεις του πεντάθυρου αμαξώματος με 4,38 μ. μήκος.
Οι χώροι που προσφέρει, βολεύουν με άνεση πέντε ενήλικες επιβάτες μαζί με τις απαραίτητες αποσκευές, χάρη στα 521 λίτρα του πορτ-μπαγκάζ. Ποιότητα υλικών και φινίρισμα βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο, όπως και η λειτουργικότητα με πρακτικές και έξυπνα τοποθετημένες θήκες για μικροαντικείμενα. Τέλος, τα πίσω καθίσματα VarioFlex του αυτοκινήτου της δοκιμής μας επέτρεπαν τη διαμόρφωση του εσωτερικού ανάλογα με τις ανάγκες της στιγμής, αφού μπορούν να αναδιπλωθούν ή ακόμη και να αφαιρεθούν προς όφελος του χώρου φόρτωσης, «θυσιάζοντας» κάποιες...
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!